Dere som har rotfylt tann

smash

Forumet er livet
VIP
Var dere plaget med mye vondt etterpå?
Jeg har ikke hatt særlig tannverk i tannen jeg har rotfylt, men i dag, etter rotfyllingen er det sååååååååååååååååååååååååå vondt!!!!!!!!!!!
Tannlegen sa det var 50/50 om man fikk vondt eller ikke.
Jeg dør her jeg sitter!!
Hvor lenge hadde dere vondt?

Husker ikke helt, men skikkelige smerter kan jeg ikke huske å ha hatt. Tror det var mer ømt, nok til at det roet seg på en paracet.

jeg fikk paraginforte med meg fra tannlegen bare for å ha i bakhånd etter rottfyling,men hadde ikke bruk for de

Jeg holdt på å dø i nøyaktig 1 uke etter jeg hadde rotfylt :( men da plutselig ga det seg... Tygde smerte stillende som drops!!!!

mannfolket har rotfylt, kan ikke huske han har hatt noe særlig vondt..

mannfolket har rotfylt, kan ikke huske han har hatt noe særlig vondt..

Drømmeren skrev:
Er det vondt å rotfylle? jeg må kanskje rotfylle etterhvertemoticon

Syns ikke selve rotfyllingen var vondt, men nå etterpå er det såååå vondt!!!
Dunker skikkelig!! Klarer ikke å spise på den siden!

linom skrev:
Jeg holdt på å dø i nøyaktig 1 uke etter jeg hadde rotfylt :( men da plutselig ga det seg... Tygde smerte stillende som drops!!!!

EN UKEEEE???!
Åneiiii, orker ikke å gå sånn sååååå lenge!!!!:'(

Du må få deg noe antibiotika...

Kattejenta skrev:

Hvorfor?

LittleMonkey skrev:
Jeg hadde ekstrem tannverk noen dager før rotfyllingen.. Etter rotfyllingen var det bare litt ømt... 

Motsatt med meg.
Hadde biiiitelitt tannverk, var derfor jeg dro til tannlegen.
Nå som jeg har vært der, dør jeg...!

smash skrev:

Kattejenta skrev:

Hvorfor?

Fordi du har fått en betennelse, og da må du få antibiotika for å bli bra igjen kjapt..

Har rotfylt tre tenner i høst, og har ikke hatt vondt hverken før eller etter jeg..

kan jo ha vært borti noe nerver eller noe litt ekstra...

Jeg har ikke rotfylt, men jeg ar ekstrem tannlegeskrekk og gikk ikke til tannlege på 10- 12 år noe som førte til at jeg hadde en god del hull nåe jeg først kom meg dit.

og et par av de hadde jeg ekstreme smerter i et par dager etterpå... jeg pleier og tåle smerte ganske godt, men det er faktisk det aller verste jeg har vært med på (og jeg har født vaginalt uten smertelindring hehe) og smertestillende tok det ikke i det hele tatt, tok kanskje toppe av smertene en liten periode

så vil bare si jeg føler med deg, god bedring.

Back
Topp