Dere som har rockering..

Jeg kjøpte min fra sportshoop.com for litt over ett år siden. Brukte den noen mnd'er før jeg ble gravid, og merka STOR forskjell!! Mista mange cm rundt livet, og har aldri før fått så mange kommentarer og spm om hvordan jeg klarte det[:)][:D] Men man må jo rocke litt da, jeg rocka hver kveld. Nå har jeg begynt igjen etter fødselen, synes det er kjempegøy[:D]

ORIGINAL: *ToSøteSmå*

Ingen som vet om noen steder man kan finne rockering billig?

Tenker da på denne typen her..

Vet ikke noe sted de er billigere enn ca 600.
Jobber selv på Innersvingen og selger de for 599,-
Men jeg får de 150 kroner billigere [:D]

Ellers er de jo billigere på rockeringer.no,
men blir samme prisen på grunn av frakten.

den rockeringen som er avbildet er billig på ebay [;)]

ORIGINAL: Ice Queen

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: mamma*88

kjøpte min på e bay til litt over 200kr [:)]
har ikke set noen effekt enda. har brukt den i ca 2 uker da

2 uker er jo bare begynnelsen....
Når jeg rocket,så så jeg på serier jeg hadde brent ut på dvd. da kunne jeg stå hver kveld i 20 min....

Synes å huske det stod på pakken enn ikke sko rocke mer enn 10 min omgangen eller tar jeg helt feil [8|]

det stemmer vel. jeg stod 2x10min. hadde en liten pause før jeg tok neste økt. max 20min for dagen tror jeg det var...

ORIGINAL: mamma*88

den rockeringen som er avbildet er billig på ebay [;)]

Ja, koster omtrent 200 kr. Men hjelper ikke det når det er ca 300 i frakt..

ORIGINAL: Tøsa

kjenner ei som holdt på en liten stund før hun skulle til syden, hun merka stor forskjell og hun holdt ikke på lange stunda. hun er tynn da, men hun fikk magemuskler av det...

menneh, gjør en sånn billig rockering til 45 kr samme susen og eller?
kanskje ikke samme susen, men den funker den og????

Tviler litt på at det blir samme effekten.. den jeg har kikka på veier 1,7 kg lissom.. kan vel ikke bli helt det samme med en som veier 200 gram?

Back
Topp