Dere som har rockering med vekter..

Margrethe82

Gift med forumet
Må vi rocke sammenhengende i flere miutter for å få effekt av den, eller gir den effekt allikevel.. Er ikke flink nok til å klare å holde ringen oppe så lenge om gangen da shø..[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Du blir flinkere etterhvert og klarer å holde ringen oppe lenger [;)]

hehe, får satse på det da![:)] 

Jeg har brukt den i to uker. Første uka mistet jeg den hele tiden, andre uken klarte jeg litt lenger mellom hver gang jeg mistet den. Og nå står jeg hele tiden jeg skal rocke uten å miste den. Så du får det nok til etterhvert[:)]

Øvde meg en liten stund før jeg klarte det, men nå går det bra. Så du klarer det nok etterhvert skal du se [:)]

Må bare spørre om en ting jeg å...... Går det over at det er vondt mens man rocker???

Huff ja.. Den er drit vond! Håper som beijbi og nøstemamsen sier; at smerten går over etter hvert OG at den har effekt??[;)]

ORIGINAL: *neflonde*

bare til tips, i det nye KK står masse tips om hva man kan gjøre for å få rett figur til sommeren.
Der var det en leser som hadde spurt om det med rockering, hvordan man skulle gjøre dette mest mulig effektivt. Og hun som svarte på det, som er treningsinstruktør eller noe, svarte at rockering ikke hadde noen som helst effekt, at dette var noe man kunne drive med just for fun, men det ville ikke gi de beste resultatene altså.

Det tror jeg ikke stemmer..jeg har gått inn 5 cm på 2 uker på magen...aller mest på sidene...sideflesket er så å si borte...
Hvis man har prøvd rockering så skjønner man at det skjer noe med kroppen..for det er f*** ikke bare behagelig når man begynner med den...jeg har selv hatt stooore svarte blåmerker på hoftene, så fettet får jobbet det skal jeg bare love deg[:D]
Og man får en myyyye bedre holdning av å rocke med rockering..jeg fortsetter mine rockeøvelser for dette har jeg tru på!!
[:)]

Back
Topp