Dere som har reist med barn...

Martes

Elsker forumet
I februar drar vi til syden, da er Amelia 6 måneder. [:)][:)] Vi har en emmaljunga duo edge vogn hvor jeg bruker bag delen nå. Jeg har ikke spesielt lyst til å dra med meg den til syden, pga størrelsen og at den kan bli ødelagt på fly.[&:] Noen som har reist med barn og har forslag på hva slags trille jeg kan ta med meg[8|] ? Den må ikke være for stor, og hun må kunne ta formidagslurene sine i den.

Vi var på mallorca når Nora var 8mnd

vi kjøpte en billig trille på finn, nesten like denne:

http://www.barnashus.no/vmimages/Babytravel/7048731489421.jpg

Det er ikke full liggestlling i den vi hadde, men nesten. Det holdt mer enn nok. Vi kjøpte den også brukt på finn for 300kr, synd om en flott dyr vogn skal bli ødelagt[;)]

Jeg kjøpte en Cars trille når vi skulle til syden med Emil da han var 8 mnd.
Det ble ikke den billigste, den kostet rundt 800 kr tror jeg.
Her kunne ryggen legges helt ned og den hadde solskjerming[:)]
Genial vogn egentlig, hadde den lenge.

Vi hadde med sportsvogna, Teutonia timmy. Han var litt over ett år da, men glad vi ikke bare hadde med sånn paraplytrille, siden vogna ble mye brukt. og det er vanskelig å kjøre med paraplytrille-hjulene på stranden.

Tok med Simo reisetrille til Gran Canaria[:)] Kjempefornøyde med den!
Vi putta den i prampack'en, den overlevde både fly og bussturer[:)]

ORIGINAL: hopsideisi

titanium baby breeze har vi kjøpt.  full liggestilling, og pitteliten sammenlagt.

vurderer også sydentur i februar-mars![:D]

Denne har vi kjøpt 1599,- på Babybutikk1...råstilig egentlig... Fins i sølv ,sort og "militær" (husker ikke flere farger) Gjett hvilke farge vi tok?

"militær"...oh yeah vi er kjedelige...

De selger prampacken også på babybutikk1, du kan sikkert da like godt kjøpe den og ta med vanlige vogna og være trygg på at den ikke blir ødelagt, som om å kjøpe den trilla vi har kjøpt.

Back
Topp