Dere som har quinny freestyle xl vogn

gullgutt09

Forelsket i forumet
Er det noen store forskjeller på årsmodellene? Tenkte å kjøpe en brukt en til ekstra vogn.. Og ser de er veldig billige for 2007-2008 mod.. Og hva koster en sånn ny?

Eg har Quinny Freestyle 3XL Comfort 2009 modell.
Trur at så lenge det er svinghjul(ikkje tilthjul) framme, så er dei omtrent heilt like.
Kjøpte mi vogn brukt, men trur nypris var rundt 4-5.000kr med kun sportsbag

Eg har Quinny Freestyle 3XL Comfort 2009 modell.
Trur at så lenge det er svinghjul(ikkje tilthjul) framme, så er dei omtrent heilt like.
Kjøpte mi vogn brukt, men trur nypris var rundt 4-5.000kr med kun sportsbag

Jeg har 2009 model..

Kjøpte den selv brukt.., men ikke fornøyd. Sittedelen er så liten at frøkna på 13 mnd så å si akkurat har plass nok omtrent.. bøyla over beina er veldig lav. Kan bare tas helt av om du skrur den av etter å tatt av trekket på vogna under..  Ikke sjanse i havet til å få festet ungen i vogna med dunpose.. eller få igjen bøyla over uten at det blir trangt på beina..

Ja og den tipper lett.. jeg har den bare vendt mot meg, og den tipper lett om hun kaster seg litt fremover.  Jeg har hørt den tipper veldig lett om setet er fra deg..

Men ellers er den veldig god å trille da..  men vel breie bakhjul :p

Ja og all vind blåser rett igjennom kalosjen..  og ikke tett på siden..

ønske seg ny vogn, men men.. får duge ett års tid, så ser jeg meg ferdig med vogn .

På babycare selges det vel for 3999 ny (uten bag).  Ikke så ligg de "nye" (hvor hjulet forran ikke er låst fast) på 500-1500 kr..

Back
Topp