Dere som har prøvd opp - ned metoden

Ser at det er veldig lenge siden noen var aktive på denne tråden, men forsøker å skrive noe her fordet;)
Vurderer selv å teste ut denne metoden. Sønnen min er 4mnd og en uke i dag, er det for tidlig å starte opp? Ser at noen sier man bør vente til de er 6 mnd, mens andre sier at denne metoden passer for 3-12mnd. Hva er deres erfaring?
Jeg ville ha venta. Han.har nettopp begynt å produsere søvnhormonet som.gjør at han kan skille dag og natt, så hadde ikke stressa med det enda.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
 
Ser at det er veldig lenge siden noen var aktive på denne tråden, men forsøker å skrive noe her fordet;)
Vurderer selv å teste ut denne metoden. Sønnen min er 4mnd og en uke i dag, er det for tidlig å starte opp? Ser at noen sier man bør vente til de er 6 mnd, mens andre sier at denne metoden passer for 3-12mnd. Hva er deres erfaring?
Jeg ville nok ventet litt :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gjør det innimellom men hender selv om han slapper av så hyler han til når han blir lagt ned. Da står jeg of holder en hånd på magen sånn at han ikke snur seg og reiser seg... Å synge er ikke taktikk her- oftest blir han bare mer sint så det som funker her i aller flest tilfeller er - hysj...sjjjjjj...lyd og lage den i noen min mens jeg stryker på beinet, magen, håret eller siden. Og når han er rolig slutter jeg gradvis og går ut av rommet.
Men når han skaper seg og ingenting jeg gjør hjelper og han skal opp og inn i stuen(på sene kvelden/natten), så prøver jeg litt til og så etter å ha gitt ham en liten advarsel i form av - 'husj det går bra, mamma et her, men hvis du bare skal gråte fordi du vil opp, så legger eg deg i sengen. Nå er det natt og du må sove! 'så legger jeg ham bare ned og går ut..han gråter litt men stopper etter få min. Men det varierer veldig.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp