Dere som har prøvd nett-dating

Maistte

Forelsket i forumet
Kor lang tid tok det før dere fant en kjæreste?
Æ har vært på sånne nettsider flere ganger etter at det ble slutt mellom mæ og barnefar, 1-2 mnd om gangen, og gikk fort lei, fordi æ ikke fikk noe respons.
Kor lenge bør man holde på før man gir opp? [:)]

Spørsmålet er jo litt hva du mener med "ingen respons".
Kontaktet du noen interessante, eller ventet du bare på at de skulle kontakte deg? [;)]

Har vært litt av og på selv - var på date noen ganger med en hyggelig fyr hvor det manglet "gnist", ham var det jeg som kontaktet.
Nå er jeg på "snakk" med en hyggelig deltidspappa, vi vurderer en kaffe en dag - denne gangen var det han som tok kontakt.

Det hjelper oftest å legge ut litt bilder, være superbruker om de har noe slikt, logge seg på jevnlig slik at kontoen står som aktiv, og å ha en morsom og annerledes presentasjonstekst. [:)]

Jeg traff mannen jeg skal gifte meg med slik=) gikk ganske for etter bruddet med eksen. Men jeg var inne på chatte sider, og vi begynte å prate på msn.Da vi traff hverandre var gnisten tent=)

er bare å prøve, det dukker nok opp en=) 

ORIGINAL: Minerva

Spørsmålet er jo litt hva du mener med "ingen respons".
Kontaktet du noen interessante, eller ventet du bare på at de skulle kontakte deg? [;)]

Har vært litt av og på selv - var på date noen ganger med en hyggelig fyr hvor det manglet "gnist", ham var det jeg som kontaktet.
Nå er jeg på "snakk" med en hyggelig deltidspappa, vi vurderer en kaffe en dag - denne gangen var det han som tok kontakt.

Det hjelper oftest å legge ut litt bilder, være superbruker om de har noe slikt, logge seg på jevnlig slik at kontoen står som aktiv, og å ha en morsom og annerledes presentasjonstekst. [:)]

Har både bilder og alt, kontakter de som jeg er interessert i, selv. Med noen få begynner jeg å prate på msn og sånne ting, og så plutselig dabber det av fordi de har funnet seg noe mer interessant, som regel yngre og/eller uten barn [8|]
For å si det sånn, jeg er ikke noe stygg, men får aldri noe respons på byen heller, selv om jeg kler meg pent, er sosial, god til å danse osv

ORIGINAL: lene78

Hehe - ja jeg fant meg jo en der som det gnista veldig med - vel sa han også det.
men han var gift da.....

Chatetr med noen sånn av og til, men er liksom ikke lett å finne noen som er fra i nærheten odg et er lett å treffe...

samme problem her, de som e litt interessert i kontakt, bor i helt andre fylker [&:]

Jeg hadde en profil på nettby som jeg så og si aldri brukte,var ikke innteresert i noe egentlig.
Fikk endel brev men svarte bare hei eller noe tull tilbake.

Men så var det en kar da som alltid fant noe å svare på min aldri så kjedelige brev..så til slutt møttes vi å for min del falt jeg fulstendig etter første møte

Nja.. var inne og så i ny og ne i en 9 mnd tid... noen ganger ivrigere enn andre hvis jeg fikk noen spennende brev[8D] Hehe... kjæresten jeg har nå tok kontakt... superdårlig profil hadde han så jeg hadde sikkert ALDRI tatt kontakt[8D] Men når han først skrev fikk ham meg nysgjerrig og det er jeg vel fortsatt!![;)][:D]

Jeg skrev bitte litt med et par stykker, før jeg begynte å skrive med en jeg faktisk fikk lyst til å treffe. Jeg har det veeeldig bra som singel, så jeg var ikke ute etter noen kjæreste da, bare dating, flørting og moro. Vi møttes første gang i midten av februar. Det var ingen gnister og sommerfugler i magen; men fyren virket veldig grei og hyggelig. Så vi avtalte et møte til.. Og et til.. og et til... og... Hehe, og nå kommer fler og fler sommerfugler, og jeg liker han bedre og bedre.. Og plutselig er ikke et forhold såå avskrekkende lenger.. [8D] Men innrømmer at det er veldig skummelt også.

Men ellers synes jeg Minerva ga gode råd, som alltid. [:)]

Hva slags nettsider er det dere inne på da?
Er helt grønn på sånt, og synes det er litt skummelt og skal legge ut bilder osv....[:)][&:]

Jeg fant drømmemannen på nettby av alle mulige nettplasser...[8D]
Jeg flørta på nett i 2 år før jeg møtte han. Traff en og annen mann i ny og ned, men fant fort på unnskyldninger for å slippe å treffe dem igjen...[8D]

Han jeg bor sammen med nå, flyttet mer eller mindre inn etter vi hadde treftes i 1 uke..[8D]
Så ikke gi opp håpet! Men du kan likegjerne møte "the one" på butikken som på nett.

Back
Topp