dere som har/prøvd epilator

Babyx7

Forumet er livet
Tok leggene før jul og da var det jæ*** vondt. Var kommet ut noen få hår igjen nå, og tok det med epilator igjen nå og det var jo ikke vondt i det hele tatt. Virker som om ganske få hår kommer opp igjen [:D]

Ble så ivrig at jeg tok den under armene oxo. Var ikke godt, men er verdt det hvis det kommer mindre og tynnere hår [:D]

Klarer man og gjøre det skikkelig første gangen, blir det myyyye bedre neste gang [:D]

au au au [X(] Høres bare helt for jævlig vondt ut, samme med voks.
Eneste jeg vokser er øye brynene, resten barberes [:D] Slitsom men....

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Jeg har en[:D]
Var kjempe vondt første gangen, men nå går det som en lek.
Men har ikke skiftet fra beginner enda (meg=pyse)[8D] Å kun prøvd den på leggene, men kunne gjerne tenkt meg å prøvde den under armene[&:] Skal bare samle opp en stor posjon mot først[8D]

lugga en del, og kom litt blod men gikk veldig greit. Er heldigvis ikke så stort område [8D] Var overraskende tjukke hår med noen enorme røtter [&:]

Skal prøve den nedentil oxo, men det har jeg ikke turt helt enda [:)] Men jeg SKAL [:)]

er epilatorer forskjellige? gjør noen mer vondt enn andre?

har en epilator jeg har "arva" fra mamma, den er jo en del år nå[8D] vil det kanskje bety at hvis jeg kjøper meg en nyere type så vil det gjør mindre vondt? har lurt lenge på det... vet dere?
vil også bruke epilator uten at det gjør så vondt [:)]

ORIGINAL: Mamma_20

er disse dyre tro??? *vilha*

jeg kjøpte min på expert til 499. Det var den billigste jeg fant. [:D]

jeg har epilator.. er veeeeldig vondt hvis man gjør det for sjeldent [&:] men veldig positivt at det kommer ut mindre hår! [:)]

ORIGINAL: **Flash**

har en epilator jeg har "arva" fra mamma, den er jo en del år nå[8D] vil det kanskje bety at hvis jeg kjøper meg en nyere type så vil det gjør mindre vondt? har lurt lenge på det... vet dere?

prøvde en som svigerinna mi hadde. Ho hadde fått den av sin mor, og den var en del år gamle. Syntest faktisk at det var mindre vondt med den gamle [:)]

dette fungerer bra altså?? Er drittlei av hår på leggene osv.. Ikke kan jeg vokse,pga allergi mot voksen,ikke hårfjerningskrem,og så har jeg nikkel allergi,så høvel er heller ikke bra. [&o] er det jæ*** vondt? [&:] *uaa*

jeg hadde MYE hår på leggene da jeg gjorde det, og det var ganske vondt. Tror det er verre jo mer hår du har. Funka veldig greit. Gjorde det før jul, og idag gjorde jeg det igjen og det var veldig lite hår som kommet opp igjen [8D]

Tok under armene idag, og er spent hvor lang tid det tar før det kommer noe hår igjen, og hvor mye som kommer[:)]

ORIGINAL: nina

prøvde en som svigerinna mi hadde. Ho hadde fått den av sin mor, og den var en del år gamle. Syntest faktisk at det var mindre vondt med den gamle [:)]

takk for svar[:)]
hvor gammel var den tro?
hva hvis min kanskje er 10 år gammel? [8|]

Har brukt epilator på bikinilinja, e det en trøst så e det faktisk verre under arman....
Har brukt epilator regelmessig i ca 2 år no og æ har faktisk ganske lite hår under arman og på leggan no.[8D]

Te dåkker som skal prøve for første gangen:

-ikke uka før mensen, e ganske følsom da

- kjøp aloeveragele for å ha på etterpå. Svir ganske så mye, men dagen etter e det like fint igjen.

-det e verst nede rundt anklan, bynn midt på leggen. Blir mer imun mot smerte etterkvert...

Lykke te[&:]

takk for svar[:)]
hvor gammel var den tro?
hva hvis min kanskje er 10 år gammel? [8|]

ja den til svigermor er sikkert så gammel. Sambo husker den fra han bodde hjemme hos foeldrene, og det er noen år siden nå[;)]

ORIGINAL: lindaen

Hva er det? [8|]

er noe ligenende til barbermaskin, bare at den drar ut hårene med rota istedenfor og bare kutte de av ved huden. Tar lenger tid før hårene vokser ut igjen, og hårene blir færre og tynnere.

ORIGINAL: lindaen

Hva er det? [8|]

Hår-nappe-maskin[;)]

Jessunavn, dere er jo sinnsyke!

er disse dyre tro??? *vilha*

jeg kjøpte min på expert til 499. Det var den billigste jeg fant. [:D]

Takk for tips - får ønske meg det til bursdagen min eller no sånn[8|]

Meine og ha lest at mange som har prøvd for første gang har gjort det i fylla, ofr da merke man ikkje smerten uansett[:D]

ORIGINAL: ~Alexandra~

Meine og ha lest at mange som har prøvd for første gang har gjort det i fylla, ofr da merke man ikkje smerten uansett[:D]

Hmmm. Samle inn til jente fest jeg da. Med masse vin og diverse godsaker. Dette bare MÅ prøves. Høres jo kjempe greit ut med mindre og tynnere hår. Må skrive det på handlelista til helga[:D]

Hehe, ja var mindre vondt i fylla[:D]

Men slik kan en jo ikke holde på.
Og jeg personig synes det er tortur - men en blir jo nummen av smerten etterhvert når en holder på, og tilslutt når en nesten har nappet ut alle hårene på leggenm kjenner en ikke noe ( men det tar sin tid...)

Aldri om jeg gidder å gjøre det der igjen.. ja en må lide for skjønnheten; men jeg har en grense[&:][:D]

Å jess!
takk for det!!
Da skal jeg kjøpe meg epilator...
har vært så usikker!!

hvilken har du da?

Lurt! Det e det æ skal gjøre når æ skal vidre-prøve[:D][:D]

Bra, æ skal på innfløtningsfest om 2 uke til Vero, da skal æ teste det når æ kommer hjem..

Hehe.. Eller ta den me mæ i væska[8D]

Haha!
Ser førr mæ når alle bynne å lure på kor du blei av?[8D]
Har dæm fløtta? Kor henne?

Back
Topp