Dere som har prøvd å vite kjønn i forkant av fødsel og ikke

Venninnene til kona har egentlig planlagt fest hvor vi får vite hva vi får :) nå i det siste går kona og spør om hva jeg tenker, og det setter en del planer i hodet mitt merker jeg. Spenningen øker og ikke minst gleden. Vi er snart i uke 10, og sist mistet vi i uke 5, så vi klarte ikke å være glad før det har gått en stund. Jeg er helt sikkert at det blir gutt og klarer nesten ikke å vente til vi får vite. :)

Har bare opplevd å ikke vite, da det har vært vanskelig å se på oul. Ser jo fordelen med å vite sånn med tanke på innkjøp etc, men er mye fint i nøytrale farger, og de små trenger jo ikke så mye den første tiden.

Ønsker å vite kjønn denne gangen også, men får vi ikke vite det så er det ikke så farlig.

Har bare opplevd å ikke vite, da det har vært vanskelig å se på oul. Ser jo fordelen med å vite sånn med tanke på innkjøp etc, men er mye fint i nøytrale farger, og de små trenger jo ikke så mye den første tiden.

Ønsker å vite kjønn denne gangen også, men får vi ikke vite det så er det ikke så farlig.
Om det er verdt å ikke vite det får man kanskje først føle på ved fødsel? Ble det en ekstra spenning som kompensere for å ikke vite i 9 mnd?

Om det er verdt å ikke vite det får man kanskje først føle på ved fødsel? Ble det en ekstra spenning som kompensere for å ikke vite i 9 mnd?
Det var jo absolutt en ekstra spenning ved fødsel å ikke vite, selv om jeg hadde en følelse av hvilket kjønn det var. Men jeg tror uansett spenningen ved å møte dette lille mennesket overgår det meste, uansett om man vet kjønn eller ikke. Så denne gang håper jeg de klarer å se det på UL :)

Back
Topp