Dere som har pipe i huset...

*Mærra*

Forumet er livet
Nå regner det katter og hunder her.... skal det da bråke VELDIG i pipen?? Vet at det har vært noe innsiv av vann i den tidligere, men nå hører jeg tydelig en høy dryppelyd i tillegg til vannet på pipehatten....Huset er 4 år gammelt så pipen skal jo ikke være lekk...

Noen??

Vi har pipe. Men jeg hører aldri noe spesielt med den når det regner... For meg hørtes det der rart ut, men jeg har virkelig ikke peiling [:D]

ORIGINAL: miraculix

Vi har pipe. Men jeg hører aldri noe spesielt med den når det regner... For meg hørtes det der rart ut, men jeg har virkelig ikke peiling [:D]

signerer den..

Syntes også det er merkelig men fikk eldstemann til å lytte og han hørte det også, så det er ikke inni hodet mitt[8D] hihi!

Får høre med noen fagfolk i morra.

Thanx jenter[:D]

hehe[:D] mye arti man kan ta opp i dette forumet.. [:D] komisk..
hjeeeelp liksom[:D]

ORIGINAL: humletumle

hehe[:D] mye arti man kan ta opp i dette forumet.. [:D] komisk..
hjeeeelp liksom[:D]

Hehe! Ja det er godt å ha dere jenter å forhøre seg med! [:)][8D]

du trenger ikke ringe fagfolk i morgen[:D] du får vel nok tips her! eller fjernhealing[:D]

ORIGINAL: MiniMartini

Mannen sier du trenger ny pipehatt [:)]

Den er jo ny...Huset er bygd i 2006 og hatten ble skiftet i fjor da det var noe innsig av vann....Æsj, vi har bare eid huset i to små måneder og det er så mye galt med det....[:(][:'(]

ORIGINAL: MiniMartini

Æsj så teit... ville iallfall fått en blikkenslager til å se på det (er det ikke de som driver med sånt?) Og hvis det blir dyrt ville jeg undersøkt om det er mulig å "ta" de som fiksa det sist på noen måte. Virker jo som det er gjort noe dårlig arbeid.

Får nok gjøre det[:'(] Kan jo ikke ha en lekk pipe nå som høsten uler utafor døra[8D]

Takk for svar[:)]

Back
Topp