dere som har phil & teds reiseseng

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
den er jo passe dyyr, men vi må ha en reiseseng som er liten, og da er jo denne genial. men det jeg lurer på er hvor stabil den er ettersom den bare har 4 stenger som holder den oppe? og hvor lenge kan de små ligge i de? hva annet liker du med den??

Barnashus har salg på de f.o.m mandag til 1199 såee jeg lurer på om jeg må ut å svi av noen hundrelapper.

http://kidscare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=324294&b_kid=225570

Hva med denne da?

Synes det var dyrt å betale så mye bare for ei reiseseng jeg [8D]

vi har allerede en slik reiseseng, som vi har arvet, den er god og stabil, men får ikke plass i kofferten. vi er så heldige at de ikke har reisesenger til utlån eller utleie på hotellet vi skal bo på.. WOOOHOOO [:D] er veldig enig i at det er en dyr pris å betale da sprinkelsengen kostet mindre.. [8D] åårhh, hadde jeg ikke vært så ubesluttsom..hehe[:D][:D]

ORIGINAL: PerLå

vi har allerede en slik reiseseng, som vi har arvet, den er god og stabil, men får ikke plass i kofferten. vi er så heldige at de ikke har reisesenger til utlån eller utleie på hotellet vi skal bo på.. WOOOHOOO [:D] er veldig enig i at det er en dyr pris å betale da sprinkelsengen kostet mindre.. [8D] åårhh, hadde jeg ikke vært så ubesluttsom..hehe[:D][:D]

Men du får jo sende reisesenga som egen bagasje når du tar fly [:)]

jaaa :D gjør det og ta bilde? [;)]

Den er genial synst no eg..
Det eg liker med den, er UV beskyttelsen, så den kan stå ute og.. Pluss åpningen på sida,
også at d var madrass med.
Det er hull i føttene, med plugger som følger med, så en kan ha den på stranda eller uti hagen uten at den blåser vekk..

No er den oppslått, og den er ikkje utstødig i heile tatt. For det er med stenger som du trer inni oppe rundt heile.
Og dei glider en inne etterpå, så dei ikkje viser.

Liten plass i bilen tar den og...

ja det spørs om jeg ikke må ta meg en tur ut til barnashus på mandag og benytte meg av tilbudet[:D][:D] står det noe om hvor lenge de små kan bruke den? [:D][:D]

Back
Topp