Dere som har peiling :-)

Hede

Glad i forumet
Hei :-)
Vil bare høre med dere som har litt peiling på HCG. Jeg tok HCG prøve når jeg var 23 DPO altså 5+2. HCG lå på 18000! :-) Jeg er strålende fornøyd, meeen er ikke dette veldig mye? Kan det være fler der?
 
Bestill deg time til tidlig ultralyd du. Med hcg er alt normalt.. Med førstemann hadde jeg 40.000 i slutten av uke 5, denne gangen hadde jeg 260 (!) i starten av uke 5. Og har sett hjertet slå på denne, så foreløpig er alt bra :)
 
Det er veldig individuelt med hcg, og forskjell fra gang til gang hos samme person også, så trenger absolutt ikke være to der.
 
Bestill deg time til tidlig ultralyd du. Med hcg er alt normalt.. Med førstemann hadde jeg 40.000 i slutten av uke 5, denne gangen hadde jeg 260 (!) i starten av uke 5. Og har sett hjertet slå på denne, så foreløpig er alt bra :)
Jeg venter på innkalling til tidlig ul etter legebesøk i dag, så det blir spennende å se :-) Så rart at det er slike forskjeller! Første som slo meg var at enten er det fler der, eller så er jeg lenger på vei enn jeg har trodd :p
 
Back
Topp