Dere som har passert uke ni

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Er det sånn at dere har fått følelsen av å løpe mer på do?
Jeg føler det sånn. Jeg blir ferdig med å tisse og setter meg ned i sofaen eller hvor det skal være, og etter 5 min igjen så må jeg.

JA, våkner på natten for at jeg må på do:-P Springer også mye oftere på dagtid, hvis jeg ikke husker helt feil så blir det værre utover:-P

JA :p våkner 5-6 ganger om natten for å gå på do :p på dagtid er det oftere :) har hatt det sånn i 3 uker nå :) 

Ja... flyr på do i ett sett! Blir snart sprø... går jo ikke ann å sove heller, for hver gang jeg nesten har sovnet, kjenner jeg at jeg må igjen! og når jeg går på do, så våkner jeg selvfølgelig skikkelig igjen emoticon

Jeg går ikke så veldig mye på do lenger. Var verst i uke 5-7 faktisk. Da var det hele tiden. Nå er det om morgenen at jeg har vondt fordi jeg må så tisse. Da er også magen heelt hard. Så kanskje en gang til på dagen, og til kvelden:)

Kan ikje huske sist eg fikk sove natta ut uten å måtte på do. Joo, det gjør eg. Førr bære nån uke sia :O eg e do vankern ;D

Jeg begynner å komme tilbake til "normale" do-tilstander =) hehe!

Det er litt mer normalt for meg nå :) Men verre blir det etterhvert som magen vokser ja ;)

Back
Topp