Dere som har passert 12 uker.

Signy-

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Hvordan er kvalmen nå? Har den gått over, eller henger den fortsatt i?
Jeg er 12+0 i morgen, og har foreløpig ikke kjent på mildere/mindre kvalme. Det går jo selvfølgelig ikke over på en natt, men ser SÅ fram til å slippe den mest intense kvalmen!

Er 13+0 i dag, og hos meg begynte kvalmen å slippe i løpet av uke 11. Spydde en gang helt på slutten av uka, men har ikke gjort det siden! Blir uvel hvis jeg ikke spiser på en stund, men det er noe helt annet for min del nå enn for tre uker siden!!

Helt enig med Kath. Akkurat samme (også spyinga) skjedde med meg.

Sniker fra juni
Her slapp kvalmen helt fra uke 14 alle tre gangene, men ble gradvis mindre fra uke 12

Trudde aldri kvalmen skulle slippe, men så plutselig for et par dager siden gjorde den faktisk det. Er en del bedre så det går gradvis her:) Er 13+6

Den ga seg i uke 10-11 for min del (er 13+3 nå), hadde ikke veldig mye kvalme før det heller men merket brekningene forsvant mest rundt den tiden

Er 13+ 1 og kvalmen er ikke like intens, og spyinga har nesten gitt seg. Men jeg har dager (utrolig nok bare helger/fridager!) hvor jeg er kvalm og utslått hele dagen.. før spydde jeg en gang på morningen og var helt fin resten av dagen, syns nesten det var bedre.

Håper det svalner enda litt av, føler meg helt råtten og får ikke gjort noe fornuftig om dagene.

Ga seg mye i løpet av uke 11, er nå 12+2. Har fortsatt litt kvalme om morgenen, men det gir seg etter frokost :smiley-bounce012

Den roet seg ned etter jeg var kommet til uke 11-12, men syns jeg brekker meg mer nå enn tidligere (men spiser mer og er mer aktiv...). Må spise typ hver andre time for å holde kvalmen i sjakk nå.

Back
Topp