Dere som har pallesofa :o)

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har dere malt eller behandlet de på noen måte?

Har pallene stående ute og jeg er klar for å gjøre noe med de men aner ikke hva..skal jeg la de være i litt forskjellige lyse nyanser som de er eller bruke Drivved beisen jeg har for litt grålig tone eller bare male de hvite??

Huset er gult, møblene vi har fra før er brune og gulvet er vanlig grålig

Og har dere ryggstøtte?? ser noen bruker paller som ryggstøtte også jeg men holder det ikke å bare ha puter inntil veggen?

Er den god å sitte i?? og må man ha store puter eller holder det med vanlige 40x40 pynteputer?

Eg har brukt terassebeis på dei, lys leire. Vil beholda "treet" no og så heller mala dei kvite viss dei begynner å bli stygge eller eg har lyst på forandring ;-)
Har ikkje ryggstøtta, bruker puter på 50x50 og 40x40. Syns den er supergod å sitta i, deilig å krypa opp i den med ei god bok eller noke :-) Har skummadrasser med voksduk over, skal kjøpa laken til å ha over der igjen sånn at den ikkje blir så klam når da blir varmt.

jeg skal male de hvite. Men gud for en jobb :P Skal ha de inne i en paviljong,da vi ikke har noe annet tak ute å sitte under,så da må jeg lage rygg på den,men vet ikke helt hvordan.

Sunshine* skrev:
Eg har brukt terassebeis på dei, lys leire. Vil beholda "treet" no og så heller mala dei kvite viss dei begynner å bli stygge eller eg har lyst på forandring ;-)
Har ikkje ryggstøtta, bruker puter på 50x50 og 40x40. Syns den er supergod å sitta i, deilig å krypa opp i den med ei god bok eller noke :-) Har skummadrasser med voksduk over, skal kjøpa laken til å ha over der igjen sånn at den ikkje blir så klam når da blir varmt.

Tror jeg også skal gå for drivved beisen da, ser jo naturlig ut og mulig å male over senere 

Vi har den jo da inntil husveggen og leveggen vi har satt opp så med masse puter da håper jeg det holder 

Tror jeg skal kjøpe "tisse" laken og vanlig stretch laken over jeg..skal jo ikke spise der men kjekt om man søler drikke..

**Moonlight** skrev:
jeg skal male de hvite. Men gud for en jobb :P Skal ha de inne i en paviljong,da vi ikke har noe annet tak ute å sitte under,så da må jeg lage rygg på den,men vet ikke helt hvordan.

Hehe...ja jeg tror det tar sin tid  tror jeg bare beiser de nå og maler senere!

Våres skal under skikkelig tak, det skal settes opp når skattepengene kommer

Rebecca85 skrev:

Sunshine* skrev:

Tror jeg også skal gå for drivved beisen da, ser jo naturlig ut og mulig å male over senere 

Vi har den jo da inntil husveggen og leveggen vi har satt opp så med masse puter da håper jeg det holder 

Tror jeg skal kjøpe "tisse" laken og vanlig stretch laken over jeg..skal jo ikke spise der men kjekt om man søler drikke..

Da høyres lurt ut :-) Vi har ikkje tak så måtte ha litt kraftigare saker, gidder ikkje å ta inn madrassene kvar dag ;-p

Back
Topp