dere som har pakkekalender,

kmb

Forelsket i forumet
hvor mye kjøper dere for?
Jeg har ikke sånn kjempemye å handle for, men ønsker en pakkekalender til Sofia, mannen og meg..

Noen eksempler på hva dere har i kalenderen?

Takk[:)]

her kjøper vi små og store ting. godt og blandet [8D]
De har blandt annet noen supre magiske vaskekluter på apoteket, nille og andre steder for 14-15 kroner, de er gøy å få. Det syns iallefall Aurora. Hun er jo 3 år og alt som hun kan ha for seg selv som er hennes er stas!
Så får hun fargeblyanter, blyantspisser, modellkitt, bare en boks om gangen da, så får hun forskjellige farger, lørdager får hun gjerne en sjokolade, enten eventyrsjokolade eller kinderegg eller noe, sokker, strømpebukse, ulltrøye og andre ting.

I fjor hadde vi jo bare en, og da handlet jeg for 1000 kr til pakkekalenderen hennes. Men da fikk hun ull-longs, ulltrøye og lue fra janus, skjørt, kjole, sokker, leker, bøker osv.

Et annet tips er jo bøker! Vi kjøpte bøker på loppemarked, som ikke såg brukt ut. Tassen bøker, Jul i svingen(en adventsbok med en historie for hver dag) og noen andre. Det ble veldig godt mottatt! Hvor gamle er barna dine? det er jo ikke så mye som skal til!

Jeg kommer til å bruke mye på pakkekalenderen til Storebror i år... [:)] Men har spurt besteforeldrene og to av onklene om de kan kjøpe en liten ting hver til han! [:)] Han får lite puslespill, små bøker, de fantastiske magiske klutene (herregud som JEG gleder meg), postman pat sengesett (hans store helt), Lynet Mqueen bilen, Lynet pynt for å ha på veggen og diverse Duplo (kjøpt en stor pakke som jeg deler opp:).. Og litt nyttige ting.. hodepute, tannbørste og en ullhals [8D]

Sånn ca 10-15 kr. Det er alt fra små lekedyr til bil og små kosedyr, tegneblokk og malerskrin, små badeender, puslespill. Og så er det et par ting som koster litt mer da som ullsokker fra Polarn O. Pyret og den 24. er det en elektrisk tannbørste. Den blir nok stas tenker jeg! (Dette er til storebror på 2 år altså! Ikke til lillesnupp! [:D]

Back
Topp