Dere som har oppstopper nese, vurderer

millililly

Forelsket i forumet
dere å fikse på nesen?

Jeg prøver alltid å unngå å bli tatt bilde i profil..har bedre hoppbakke enn den på holmenkollen[&:]
Oppdaget et bilde nå..og ble veldig opprørt..[&o]

Men hvis jeg skulle fikset på den så er jeg litt redd det vil bli verre, f.eks fra forsiden, for forfra så ser det fint ut.

Er glad i oppstoppernesen min jeg [:D] Vurderte det i ungdommen men kunne ikke tent å fikse på den nå.

Nei, jeg syns det er fint med litt oppstoppernese jeg [:)]

Nei, finnes verre neser enn min, liker min lille oppstopper nese jeg [:)]
men må si at jeg hadde mer oppstoppernese da jeg var liten enn det jeg har nå da, føler nesen har ¨jevnet¨seg litt ut :)
Oppstoppernesa mi :

nei..
mamma brukte meg som underholdning i middagsselskap før hun. Jeg kunne nemmelig henge lokk på nesen...[8D]

oppstopper nese er jo så fint synes jeg [:)]
Samboeren min har det og heldigvis har dattra mi fått det så vis de noen ganger tenker på å fikse den blir jeg sur [:)][8D]

ORIGINAL: lykkepillen

nei..
mamma brukte meg som underholdning i middagsselskap før hun. Jeg kunne nemmelig henge lokk på nesen...[8D]

[/quote

Hehe! Jeg ballanserte blyanter på nesen. Klarer det faktisk ennå.[:D]

Syns oppstoppernese er fint jeg[:)]. Vet dere at i mange land er det idealet å ha sånn nese. I Tyrkia f.eks operer mange seg for nettopp å få oppstoppernese!!!

Sånn som hun her (kjendis i Tyrkia):

Kjenner ei tyrkisk jente som har gjort det samme, og hun har enda mer oppstopper!!

Ps. Sier ikke at nesen til hun på bildet er så fin altså... Men naturlig oppstopper er fint!

Ikke det du spør om, men jeg har alltid ønsket meg oppstoppernese, jeg[:)] Synes det som oftest er kjempefint[:)]

ORIGINAL: babymagen90

Nei, finnes verre neser enn min, liker min lille oppstopper nese jeg [:)]
men må si at jeg hadde mer oppstoppernese da jeg var liten enn det jeg har nå da, føler nesen har ¨jevnet¨seg litt ut :)
Oppstoppernesa mi :

Du er så pen!!!!!

Nei, det kunne ikke falt meg inn.
Oppstoppernese er ikke noe jeg reagerer særlig på..

Eneste jeg vil endre med profilen min er dobbelhaka. Den er genetisk, hele slekta har den, tilog med de som er så tynne at de er på grensa til undevektig. Så har innsett at sånn er jeg, så kommer ikke til å endre den, selv om tanken har streifa meg[8D]

Back
Topp