Dere som har opplevd utroskap....

mamma900

Glad i forumet
Vet dere hva man skal se etter om man mistenker at partneren er utro ? går nemlig rundt med en veldig dårlig magefølelse om dagen..

slik har det vært i det siste ..

-virker ikke som kjæresten bryr seg lengre om forholdet
-prater om å begynne å trene mere osv.. gå ned 5-10 kg.
-lydløs mobil
-angriper meg, og rar oppførsel.. virker som alt jeg gjør er feil, og finner stadig på ting for å få meg til å få dårlig samvittighet..

Jeg fikk aldri se på mobilen til x'n min.. Han tok den med over alt, bare han skulle en liten tur på do så hadde han med telefonen.

Hadde hele tia fått små misstanker, men han var flink å snakke for seg. Men da jeg fant den nye hvite trusa han hadde hatt på seg da han hadde vært ute, full av blod.... så var jeg ikke i tvil[:'(] Han sa først at det var etter jeg og han, men så kom jeg på at vi nettopp hadde kjøpt de, og jeg ikke hadde hatt mensen etter det. Da jeg konfronterte han med det, sa han bare at det var etter et sår han hadde pilka på.... han så jo ikke trusa selv, tror ikke han turte, dumme meg kasta den rett i maskina[>:] var litt i sjokk kan man vel si. Men da han så meg dypt inn i øynene etterpå og sa at han aldri i verden kunne finne på å være utro mot meg og bla bla bla, så skjønte jeg jo at han løy!
Likevel tok det 5 år før jeg klarte å bryte helt ut av forholdet da, han fikk maaaaange sjangser[X(]

Back
Topp