Dere som har opplevd SA/MA..

A-40289648

Andre møte med forumet
Dere som har opplevd det, når skjedde det? For min del fikk jeg litt brunt utflod på papiret hver gang jeg var på do, men aldri så mye at det kom i trusa mellom doturene. Dette var i 6+1 og jeg hadde sånn spotting i ca. 2 uker før det kom friskt blod + en klump. Var på tul og de mente utviklingen hadde stoppet i uke 4-5, så begynte spottingen 2 uker etter det gikk galt..
Heldigvis blitt gravid igjen og er i uke 9+4 nå med en helt annen magefølelse enn sist og et stort håp om at det skal gå bra ❤️
Hvordan går det med dere?

Dere som har opplevd det, når skjedde det? For min del fikk jeg litt brunt utflod på papiret hver gang jeg var på do, men aldri så mye at det kom i trusa mellom doturene. Dette var i 6+1 og jeg hadde sånn spotting i ca. 2 uker før det kom friskt blod + en klump. Var på tul og de mente utviklingen hadde stoppet i uke 4-5, så begynte spottingen 2 uker etter det gikk galt..
Heldigvis blitt gravid igjen og er i uke 9+4 nå med en helt annen magefølelse enn sist og et stort håp om at det skal gå bra ❤️
Gratulerer så mye med graviditeten:Heartred

Jeg har hatt til sammen 5 SA/MA og 1 EXU. Disse skjedde mellom uke 5-12. Fikk ei jente innimellom alt og nå gravid igjen, 8+0 imorgen :) har vært på to ultralyder allerede og sett hjerteslag. Slapper litt mer av nå, men tanken slår meg innimellom om det kommer til å ende bra.. har ekstrem kvalme så er sykemeldt, tar det helt kuli frem til ny TUL om 11 dager:)

Hadde MA. Hadde noen små blødninger av og til, så det kom litt rosa/brunt på papiret når jeg tørket meg. Ingen smerter eller store blødninger. Super form. Trodde alt var bra og jeg bare var helt sinnsykt heldig på formen. Men så fikk jeg et innfall i uke 11 at noe var galt. Ble helt fra meg. Bestilte TUL noen dager senere, og der så de kun en plommesekk, og noe som kan ha vært et fosteranlegg. Antatt dødt i uke 4-6 engang. Måtte ha utskrapning i begynnelsen av ule 12 da det ikke kom ut med tabletter. Kroppen ryddet ikke opp selv, etter så mange uker. Det var litt skummelt

7+2 i dag og har sett lille på TUL med bankende hjerte og alt normalt 7+0 ❤️ og er rimelig dårlig form, så dette tror jeg holder ❤️

Hadde SA 6+3 i juni i år. Begynte å spotte og så å blø veldig masse dagen etterpå. Jeg fikk sterke menssmerter og det var ingen tvil. Måtte fullføre med cytotec.

I dag er jeg 6+3 igjen, men heldigvis alt går bra denne gangen. :)

Hvordan går det med dere

Ops, trykte feil. Se bort fra forrige tomme innlegg (får ikke til å slette?)

Min forrige graviditet endte i SA. Jeg begynte å blø i uke 8, og ultralyd viste et embryo målt til 6+3. Så hos meg tok det også snaue to uker før jeg begynte å blø. Måtte gjennom to runder med Cytotec, og på et tidspunkt føltes det som jeg aldri skulle slutte å spotte blod. Blødde i 6 uker tror jeg. Vi ventet et år med å prøve på nytt, og nå er jeg gravid 10+5, so far so good :Heartred

Back
Topp