Dere som har opplevd MA

RainbowHope

Betatt av forumet
Merket dere noe før det ble konstantert? Hvordan evt?
Jeg har en vond følelse i dag av at alt kanskje ikke er så bra med lille spiren som jeg skulle ønske.
Har fortsatt litt gravid-symptomer, men er annerledes nå og har en vond følelse. Vurderer å ta nye graviditetstester om noen dager for å se om de er svake eller sterke. Håper det bare er jeg som er litt redd for dette og overtolker

Jeg begynte å blø bittelitt. Var på sykehuset ett par dager etterpå for UL. De sa det var en MA. Utviklingen stoppet en tre ukers tid før jeg blødde.

Merket ingenting annet enn at symptomene ble svakere, men jeg hadde passert uke 12 så var liksom naturlig. Mistet 14+3 og de tror fosteret sluttet å utvikle seg rundt uke 12:( Men husk at å bekymre seg ikke kan legge en alen til noens livslengde, det beste er å puste og ta eventuelle sorger når de kommer og ikke på forskudd [emoji173]️

Merket ingenting annet enn at symptomene ble svakere, men jeg hadde passert uke 12 så var liksom naturlig. Mistet 14+3 og de tror fosteret sluttet å utvikle seg rundt uke 12:( Men husk at å bekymre seg ikke kan legge en alen til noens livslengde, det beste er å puste og ta eventuelle sorger når de kommer og ikke på forskudd [emoji173]️

[emoji173]️

Jeg har ikke merket noe utenom en følelse på at noe er galt. Kan være den følelsen har komt fordi jeg har hatt såpass mange ma og har vært redd, men følelsen har stemt på dagen den kom ifht hva ultralyd har sagt. En graviditetstest blir desverre ikke svakere om man har hatt en ma...
Men husk at man kan bekymre seg uten at noe er galt. Det er helt normalt å bekymre seg når man er gravid [emoji4]

Back
Topp