Dere som har opplevd MA

MinnieMus

Blir kjent med forumet
Hei damer.

Etter MA i uke 6 for 14 dager siden lurer jeg på når jeg kan forvente eggløsning osv. Har vært på innvendig UL og sjekket at alt er ute. Synes jeg har hatt El-slim i dag, men vanskelig å bedømme. Vi tenker å prøve igjen med en gang, ikke vente på mensen.

Så, alle damer der ute;

Når fikk dere eggløsning etter aborten?

Har dere blitt gravide igjen?

Stor klem til dere alle sammen.
 
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el 4 uker MA'en. Er gravid igjen nå, 7mnd etter :) Så sniker litt her inne, da jeg fortsatt sliter litt etter forrige. Håper det klaffer for dere fort igjen ❤ Stor klem ❤
 
Det håper jeg også. Tusen takk, og gratulerer så mye. Kjenner at 7 måneder kommer til å gå veldig sakte :/
 
Jeg hadde eggløsning 5 uker etter utskraping og ble gravid da :)
 
Jeg hadde eggløsning rundt 5 uker etter MA. Er gravid nå etter 8 mnd. Sannsynligvis tok det tid pga sykluser som var heeelt på styr og hormon kluss uten like! Temping OG eggløsningstester gjorde at vi fant eggløsningen presis og da satt den:)
Lykke til:)
 
Første SA hadde jeg i uke 5 for noen år siden. Hadde EL tre uker senere og ble gravid igjen.
Så hadde jeg en MA uke 12 nå i april og fikk mens etter fem uker, og tror jeg hadde EL to uker før det, men vi prøvde ikke da. Er nå inne i vår første pp etter det. Lengre syklus enn vanlig.
 
Back
Topp