Dere som har opplevd MA

MinnieMus

Blir kjent med forumet
Hei damer.

Etter MA i uke 6 for 14 dager siden lurer jeg på når jeg kan forvente eggløsning osv. Har vært på innvendig UL og sjekket at alt er ute. Synes jeg har hatt El-slim i dag, men vanskelig å bedømme. Vi tenker å prøve igjen med en gang, ikke vente på mensen.

Så, alle damer der ute;

Når fikk dere eggløsning etter aborten?

Har dere blitt gravide igjen?

Stor klem til dere alle sammen.

MA uke 12 i april, tror jeg hadde EL tre uker senere, men blødde enda da. Mens etter fem uker. Er i første pp nå, så aner ikke om vi har lykkes igjen. Lykke til til deg :)

MA med utskrapning og fikk tr fem uker senere (det googlet jeg masse om å så ut til å være helt normalt). Hadde el to uker før jeg fikk tr første gang. Graviditetstester var positive hele veien og jeg hadde 9 i HCG. Så på neste el satt spiren og nå er jeg tre måneder på vei med en liten prinsesse❤️

Jeg hadde el ca 3 uker etter MA (uke 12) hvor jeg fikk cytotec. Ble gravid og fikk positiv test 2 uker etter el. Men dessverre mistet på nytt i uke 7 etter å ha sett hjerteaktivitet på tul (som jeg fikk pga blødninger) :(
Ønsker deg masse lykke til! Nå venter jeg med prøving til etter en mens, selv om flere leger mener man ikke blir gravid før kroppen er klar for ett nytt svangerskap.

Jeg hadde el 2,5 uke etter MAen. Går gjennom ivf så tviler på at jeg blir gravid på egenhånd,men håper på å bli gravid ved neste innsett i høst

MA med utskrapning og fikk tr fem uker senere (det googlet jeg masse om å så ut til å være helt normalt). Hadde el to uker før jeg fikk tr første gang. Graviditetstester var positive hele veien og jeg hadde 9 i HCG. Så på neste el satt spiren og nå er jeg tre måneder på vei med en liten prinsesse❤️

Gratulerer så mye! Håper virkelig det er noe i det mange sier om at man blir raskt gravid igjen :)

Jeg hadde el ca 3 uker etter MA (uke 12) hvor jeg fikk cytotec. Ble gravid og fikk positiv test 2 uker etter el. Men dessverre mistet på nytt i uke 7 etter å ha sett hjerteaktivitet på tul (som jeg fikk pga blødninger) :(
Ønsker deg masse lykke til! Nå venter jeg med prøving til etter en mens, selv om flere leger mener man ikke blir gravid før kroppen er klar for ett nytt svangerskap.

Så utrolig leit! Håper du kommer innom her igjen når der er i gang igjen med prøvingen :)

Jeg fikk tr i dag, akkurat 4 uker etter cytotec-kuren. Eggløsning om 14 dager, så nå er vi i gang igjen. Håper dette klaffer raskt!

Jeg gikk 9 uker uten mens. Etter mens testet jeg meg for el før neste mens, men fikk aldri noe utslag på testene. Fikk mens igjen og testet igjen før neste mens, men absolutt ingen utslag på el. DOG ble jeg gravid alikevel ;-) Jeg hadde beskyttet samleie frem til første mens.

Back
Topp