Dere som har opplevd festeblødning

Sprudledamo

Betatt av forumet
Eg hadde en liten frisk blødning med litt slim i dag , er 7-5 dpo , testet ikke, men hadde alle de rette symptomene og er sikker på at eg hadde el. Så skjønner ikkje visst mensen kommer no. Men dere som har hatt festeblødning, hvordan har det vært?? Eg har 3 barn, men aldri hatt festeblødning. No er det 11 timer siden den lille blødningen og ikke kommet meir. Blir spennende og våkne opp i morgen.

Eg hadde en liten frisk blødning med litt slim i dag , er 7-5 dpo , testet ikke, men hadde alle de rette symptomene og er sikker på at eg hadde el. Så skjønner ikkje visst mensen kommer no. Men dere som har hatt festeblødning, hvordan har det vært?? Eg har 3 barn, men aldri hatt festeblødning. No er det 11 timer siden den lille blødningen og ikke kommet meir. Blir spennende og våkne opp i morgen.
Jeg trodde jeg hadde festeblødning nå denne uka. Var nok kanskje det, men den «satt» ikke, så mensen kom i dag. Var nok et «dårlig» embryo. Prøver å legge ved en fin oversikt jeg fant på clearblue. Jeg hadde alle symptomene til venstre igår og dagen før. I dag endra de seg tydelig til vanlig mens.

Vedlegg

• E5269399-057B-44AD-BFC8-3D11C4EFC537.jpeg
    E5269399-057B-44AD-BFC8-3D11C4EFC537.jpeg
    654,7 KB · Visninger: 350
Men no skal ikkje eg ha vanlig mens før om en uke. Så ganske rart og plutselig bare ha EN klatt med blod og slim på papiret og ingenting igjen. Men spør mest om erfaring for dei som har hatt det, å lese seg opp på ting går ikkje på internett. No skal det sies at eg hadde akkurat vært å øvd i kirken til å synge i begravelsen til min mormor i går <3 skal til legen i morgen. Får høre om ho kan ta blodprøve. Da eg hadde sa for en mnd siden.

Men no skal ikkje eg ha vanlig mens før om en uke. Så ganske rart og plutselig bare ha EN klatt med blod og slim på papiret og ingenting igjen. Men spør mest om erfaring for dei som har hatt det, å lese seg opp på ting går ikkje på internett. No skal det sies at eg hadde akkurat vært å øvd i kirken til å synge i begravelsen til min mormor i går <3 skal til legen i morgen. Får høre om ho kan ta blodprøve. Da eg hadde sa for en mnd siden.
Det høres jo ut som en mulig festeblødning det altså! Jeg hadde det med førstemann. Først måneden før hun satt, men det ble mens, og så satt hun.

Merket veldig forskjell på murringene denne måneden, og jeg pleier ikke har pre-mens murring. Så kjente nok et embryo som prøvde seg, men hvor det ikke var liv laga, rett og slett. Det kan jo skje hvis det er gått skeis i den første celledelinga, og det er alvorlige mangler/kromosomfeil. Er naturen som rydder opp. Så jeg prøver å ikke bli lei meg for at det ikke satt for meg denne måneden. Hadde det ikke vært for at jeg prøver, og kjenner etter ALT, så hadde jeg nok ikke merka det en gang. Merket det med en gang i går da det gikk fra sånn «gravende» murringer og til vanlige menssmerter. Ganske fascinerende, egentlig!

så nå har jeg veldig håpet for neste PP. Jeg har en datter med Downs fra før, så jeg vet jo at jeg har en sterk/godt bærende livmor, for embryoer med DS klarer seg veldig mye sjeldnere enn embryoer med typiske barn. Håper det er min tur neste gang, og at du hadde festeblødning nå!

Ja blir spennende å se. Får ta ein test i morgen tidelig, bare for å se, så skal eg til legen i 10 tia. Ja nei må virkelig sei at eg aldri har opplevd ein plutselig blødning midt imellom el og mens før, og hadde reagert på det uansett om eg hadde prøvd eller ikkje. Tvi tvi Til oss begge ❤️

Jeg hadde festeblødning med første. Tempet ikke så vet ikke akkurat når EL var, men tror jeg var på DPO 9/10 så litt senere enn flere her. Da var det en liten dæsj med blod fredag kveld og lørdag morgen og det var alt, så fikk jeg positiv test 6 dager senere, 16 DPO, eller veldig svak positiv på IKM 14 DPO men den var det kun forumet som så. Håper det blir spire på deg!

Ja blir spennende å se. Får ta ein test i morgen tidelig, bare for å se, så skal eg til legen i 10 tia. Ja nei må virkelig sei at eg aldri har opplevd ein plutselig blødning midt imellom el og mens før, og hadde reagert på det uansett om eg hadde prøvd eller ikkje. Tvi tvi Til oss begge ❤️
Ble til mens her. Trolig et mislykka embryo som ikke festa seg.

Jeg har troa! Annerledes mens enn vanlig, så jeg tror på embryo-teorien min. Heia februarbaby!

så godt å høre ❤️ Her er eg ganske sikker denne mnd. Legen hadde trua og. Fikk ikke blodprøve. Men kan vel snart ta første test

Veldig lys rosa slimtilblandet i 2-3 dager. Litt blodstriper, trodde det var mensen. Hadde helt sinnsyke mensensmerter, eller trodde der var det:hilarious:

Veldig lys rosa slimtilblandet i 2-3 dager. Litt blodstriper, trodde det var mensen. Hadde helt sinnsyke mensensmerter, eller trodde der var det:hilarious:

hvor lenge var dette før forventet mens??

Trodde det var mensen så må ha vært rundt den tiden tanta skulle komme. Får mensen 12 dpo. Så en plass mellom 9-12 tipper jeg

ok. Her var det 7dpo. Men eg får no bare se. Flere positive tester.

Back
Topp