dere som har operert bort visdomstann

Jeg har gjort det to ganger. Jeg synes ikke det var vondt å skjære å dra tanna ut. Derimot så var det forbanna vondt etterpå for min del. Men jeg hadde betennelse og full pakke. Pga en tannlege som ikke kunne jobben ordentlig. Men selve inngrepet gjorde ikke no vondt :) Og med nok smertestillende etterpå så går det nok så fint at! Lykke til! :-D

jeg har fjerna alle fire! :) tok ut to og to... Var ikke vondt i det hele tatt å fjerne de, men dert var skit vondt etterpå. Fikk betennelse jeg også, måtte ha dren med antibiotika i den ene og i den andre satt det litt tannrester igjen... Men to av dem var itt'no problem.. ;)

Råder deg til å ha paracet og ibux klar.. :)

Jeg har operert bort alle fire. Tok alle på en gang, men i full narkose ;) Gjorde ikke vondt i det hele tatt ;) :)) Hadde litt vondt etterpå siden jeg var håven på begge sider av munnen, men fikk ibux 600g på resept og de funka fint sammen med en paracet.

jeg har operert vekk, det var jo ikke vondt hos tannlegen, får jo bedøvelse.. men det var gruli vondt etterpå,  men det ble litt ekstra vondt her, for noen av nærvene døde, så jeg måtte inn igjen, han duppet en liten tøy bit i noe gul gugge, og la den nede i hullet, 10 min, så hadde jeg nesten ikke vondt....

Har operert vekk 2. Ikke vondt å gjøre det, hadde heller ikke plager i etterkant. Gruer meg ikke til neste gang jeg skal operere ut en

Opererte bot alle 4 på engang i narkose og var selvsagt ikke vondt da, men det var fryktelig vondt i en uke etterpå. Men med masse smertestillende gikk det da fint det også

Nei gjorde ikke vond da jeg gjorde det, men når jeg kom hjem så begynnte helvete for meg ja...

Back
Topp