Dere som har nettbrett..

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
hvilket merke har dere?
Vurderer å kjøpe nettbrett her i huset :)

iPad her også. Og veldig fornøyd med det :D

Ja så lenge jeg har iPhone. Så var det veldig lettvint. Slipper å lære noe helt nytt

Jeg har Android-telefon, og har alltid hatt det. Men jeg kjøpte iPad som nettbrett. Veldig fornøyd. Syns og det er kjekt å ha både android og apple, for da har jeg tilgang på alle apper (noen finnes bare til en av de). :)

Jeg har Android-telefon, og har alltid hatt det. Men jeg kjøpte iPad som nettbrett. Veldig fornøyd. Syns og det er kjekt å ha både android og apple, for da har jeg tilgang på alle apper (noen finnes bare til en av de). :)

Jeg har selv android telefon, men jeg har mac og sambo har iphone, så jeg er kjent med apple, og veldig fornøyd med merket :) Hørtes veldig greit ut at du synes det fungerer med begge deler, for jeg tror ikke jeg skal ta meg råd til å kjøpe ny telefon samtidig :)

Hmm, ser ut som det er meeeget trolig at det blir investering i iPad snart her :) :D

Har egentlig ikke sammenligna de så veldig nøye. Men har plass til det jeg vil ha plass til hvertfall :) Og størrelsen synes jeg bare er veldig praktisk. Spesielt på reise. Kjempefornøyd!

Hmm, ser ut som det er meeeget trolig at det blir investering i iPad snart her :) :D
Jeg hørte fra en pappa i barnehagen at det snart kommer ny modell av iPad og at da faller sannsynligvis prisen på de gamle modellene, så hvis du venter noen uker så kan du spare penger på å velge en "gammel" modell... Bare et tips :)

Jeg hørte fra en pappa i barnehagen at det snart kommer ny modell av iPad og at da faller sannsynligvis prisen på de gamle modellene, så hvis du venter noen uker så kan du spare penger på å velge en "gammel" modell... Bare et tips :)
Ooh, tusen takk for tipset! :D Da avventer jeg det litt :)

Back
Topp