Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd skjønner jeg? Har helst lyst på Ipad selv, så fornøyd med apple ellersIpad!!!! love it ❤
Jeg har Android-telefon, og har alltid hatt det. Men jeg kjøpte iPad som nettbrett. Veldig fornøyd. Syns og det er kjekt å ha både android og apple, for da har jeg tilgang på alle apper (noen finnes bare til en av de).
Er du fornøyd med minien? Er det stor forskjell på innholdet på en mini og en "ordinær" en, eller er det bare lagrinsplass og tommer som er mindre?Ipad mini <3
Jeg hørte fra en pappa i barnehagen at det snart kommer ny modell av iPad og at da faller sannsynligvis prisen på de gamle modellene, så hvis du venter noen uker så kan du spare penger på å velge en "gammel" modell... Bare et tipsHmm, ser ut som det er meeeget trolig at det blir investering i iPad snart her
Ooh, tusen takk for tipset! Da avventer jeg det littJeg hørte fra en pappa i barnehagen at det snart kommer ny modell av iPad og at da faller sannsynligvis prisen på de gamle modellene, så hvis du venter noen uker så kan du spare penger på å velge en "gammel" modell... Bare et tips
Glemte å nevne at det er en pålitelig kilde, han jobber med såntOoh, tusen takk for tipset! Da avventer jeg det litt
Hørtes veldig greit ut du Jeg får vente å se an priseneGlemte å nevne at det er en pålitelig kilde, han jobber med sånt