Dere som har mye melk

alltidundrende

Gift med forumet
*sniker fra mars*

Dere som har mye melk - har dere vurdert å bli donor av morsmelk? Jeg har vært i kontakt med barneklinikken på Haukeland, og de har et stort behov for mulige donorer... Krav til å bli donor er blant annet at man ikke røyker, bruker noen medisiner og så må man ta noen blodprøver for å sjekke at man ikke har eller har hatt en del sykdommer. Blant annet et forkjølelsesvirus som er veldig vanlig og som 60% av befolkningen har hatt...

Hun jeg snakket med på barneklinikken lurte på om jeg kjente flere som kunne tenke seg å være donor for de har så stort behov, så jeg sa jeg kunne poste på forum. Jeg har ikke fått svar på min blodprøve enda, men regner med å få tilbakemelding nå i løpet av en dag eller to - tok blodprøven på mandag så de må vel få svaret snart...

Her er det visst ikke lov tror jeg.. :p For på ammekurset jeg var på var det ei som hadde en ENORM melkeproduksjon med førstemann og donerte melk til sykehuset her, så snakket vi om det og da sa hun jordmora at det var slutt med det pga. av sykdommer og div. og at melka fra mor var best eller noe :P

Mulig jeg er helt på jorde nå, er ikke helt med i denne verden og det har jeg ikke vært siden i sommer [;)] Hehe :p Men hadde det vært mulighet for det, og jeg hadde hatt masse melk så hadde jeg nok sikkert blitt melkedonor :P

har nok ikkje nok melk til å kunne donere vekk!:) det er har til overs vil eg ha til gullet i "krise" situasjonar!:) når han har økedøgn, eller dersom eg skulle miste melka :)

Back
Topp