Dere som har Mountain Buggy

*Isabella*

Forelsket i forumet
Hvordan er denne vognen?

Er den stødig og god mtp at den har tre hjul.
(var en venninne som sa den tippa lett om hun dro den etter seg med baggen på)

Har aldri brukt bagdelen, men har den liggende til nesteman. Kjøpte den da jentungen var året nesten. Syns sportsdelen er helt ok men irriterer meg at det ikke går an å justere fotbrettet og så er den helt sinnsykt lang. Må ha den inn på langs i bilen og det er bare så vidt det er plass. (touran)

Nytter ikke å ha stellebagen hegende på styret, da tipper den. Ihvertfall vis ryggen er nede.

Hmm. ja da er den kanskje ikke så aktuell for oss heller nei. Vi vil ha en vogn som blir litt liten når den legges sammen . Jeg hadde simo kombi til jenta vår og da fikk vi den inn på langs( altså i samme rentning som bilen er lang)  i bilen og da hadde vi halve bagasjerommet til annen bagasje. Men den er så tung å løfte på syns jeg.

*Isabella* skrev:
Hmm. ja da er den kanskje ikke så aktuell for oss heller nei. Vi vil ha en vogn som blir litt liten når den legges sammen . Jeg hadde simo kombi til jenta vår og da fikk vi den inn på langs( altså i samme rentning som bilen er lang)  i bilen og da hadde vi halve bagasjerommet til annen bagasje. Men den er så tung å løfte på syns jeg.

teutonia BEYOU... blir veldig liten sammenslått.. :) Og jeg har iallefall vært fornøyd med min teutonia trehjuling...

Dollface skrev:

*Isabella* skrev:

teutonia BEYOU... blir veldig liten sammenslått.. :) Og jeg har iallefall vært fornøyd med min teutonia trehjuling...

Jeg har en nesten helt lik slik vogn, bare det er to svingbare hjul fremme. men jeg er ikke fornøyd med den for hjulene fremme er så små at de ploger i snøen og svinger ikke så godt

Men takk for tips.

Hva med Easywlker Qtro?
Den har fire lufthjul og fremhjulene er litt mindre og svingbare (men kan låses). 
Den blir hvertfall endel mindre sammenlagt enn Emmaljunga Mondialen vi har, og 1 cm lengre bag så dden er veldig romslig.

Vi har trolig funnet en vogn vi vil ha. En 4 hjuling med store svinghjul fremme. Den er ganske ny på markedet så har ikke funnet så mye om den. Trille viper heter den. Fant den inne på http://www.kopbarnvagn.se Turkis/svart vil vi ha :)

:) Ser du har god tid på å bestemme deg enda. Er jo en jungel av barnevogner der ute, jeg ville dratt rundt å prøvd ut de forskjellige:))

Frk.Careface skrev:
:) Ser du har god tid på å bestemme deg enda. Er jo en jungel av barnevogner der ute, jeg ville dratt rundt å prøvd ut de forskjellige:))

Ja jeg har heldigvis gooood tid til å bestemme meg :)

Back
Topp