Dere som har morkaken foran

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Og har doppler. Finner dere hjertelyden lett? Jeg har morkaken foran og fant hjertelyden med doppler alt i uke 8+5. Men etter at livmoren kom opp syntes jeg den til tider kan være vanskelig å finne. Andre som opplever det samme?

Jeg er 13+1 i dag, og har morkaken foran... I dag var jeg hos jordmor, og hun fant ikke hjertelyden med dopleren sin...

Jeg skal til legen imorgen å høre etter hjertelyd. Er 16 uker på vei. Min morkake ligger også forann :-/
Uff jeg får virkelig håpe han finner den, vis ikke blir det nok privat ul neste uke ja!
Gjør oss nesten en liten bjørnetjeneste og høre etter hjertelyden så tidlig tror jeg!?

Jeg fant den etter mye leting. Men den lå bak min puls. Lille luringen. Legen min fant ikke hjertelyd før etter uke 20 sist. Men etter ma er jeg blitt nervøs så veldig deilig med doppleren:) godt det ikke bare er jeg som sliter med å finne den!

Jeg skal til legen imorgen å høre etter hjertelyd. Er 16 uker på vei. Min morkake ligger også forann :-/
Uff jeg får virkelig håpe han finner den, vis ikke blir det nok privat ul neste uke ja!
Gjør oss nesten en liten bjørnetjeneste og høre etter hjertelyden så tidlig tror jeg!?
Tvi tvi at du får høre hjertelyd:) nå er jo du lengre enn meg og bebisen større. Så er nok lettere da:) du har jo snart oul også du:)

Ja satser på det ;) vis ikke skal jeg til JM også på tirsdag så da får hun også prøve :) var på UL i uke 14 + 5 og da var alt strålende bra :)
Så jeg håper han klare å finne den imorgen :)

Hvordan klarte du finne den nå? Noen tips jeg kan gi legen?;)

Da er alt bra nå også:):):) tips og tips i dag fant jeg den rett under navlen. Legen vet sikkert hvor han skal lete:) du må oppdatere i morgen da:)

hmm hvordan vet dere hvor morkaken ligger?

Ja satser på det ;)
Han er helt nyutdanna, så tror ikke han har sååå mye erfaringer! Men får nå se :) oppdaterer imorgen ja! :)

Lov meg å ikke bli skremt hvis han ikke finner den da:) jm som du skal til på tirsdag har nok gjort det litt flere ganger og har litt mer peil:)

Uff ja, kan vel heller love deg at jeg blir bekymra!
Hadde en dårlig erfaring med det sist (legen fant ikke hjertelyd og det viste seg å være en MA) men det var altså mye tidligere enn nå da, og har jo allerede sett guttebabyen min med egne øyne :) <3
Men vet det er en sjans for at han ikke finner den, så får bare roe meg med den tanken..

Heldiiiig du som fant den, gir en god og trygg følelse det :)

Var på 12 ukers kontroll, legen fant ikke hjertelyd... Ble redd og fikk en dårlig magefølelse, dro på privat UL dagen etter og da viste deg seg at barnet hadde dødd i uke 8.. :(

Jeg har også morkaka foran, og legen min brukte laaang tid på å finne hjertelyden sist gang. Men hun ga seg ikke da, og enda godt var det =) Håper det gikk/går finfint hos legen i dag =)

Det gikk helt strålende :) fant hjertelyden etter 1-2 min litt på høyre side under navlen :) puh!! Var så innstilt på an han ikke skulle finne den, så ble rett og slett KJEMPE GLAD :D da er det liv og røre i minien <3

Back
Topp