Dere som har mistet.....

Nå er det veldig mange år siden jeg hadde en sa og måtte ta en utskrapning og det stemmer det, det var med narkose. Selve inngrepet var over på veldig kort tid, og så å si ingen smerter bortsett fra i hjertet.
Men kjære deg, ikke mist motet enda. Den lille spiren kan enda ha det bra, jeg krysser fingrene for deg og håper alt kommer til å ordne seg.
*klem*

Tusen takk for ærlig svar. Ja jeg håper at blødninger i dag ikke betyr slutten..... Og alt den lille har det helt fint inni magen min :) Klem

Jeg mistet 4+2, og der kom alt ut av seg selv... Ei venninne mistet da hun var 8 uker på vei, der kom også alt ut av seg selv... 

Tror det kommer litt an på hvor langt du er på vei.

Jeg fikk tabletter som jeg måtte ta vaginalt. Ikke noe mer, men klart det er tøft og kan gjøre vondt. Mista i uke 7 + 5.

Krysser fingrene for at blødningene er helt uskyldige! Kan trøste deg med å si at jeg har vert gravid 6 ganger i løpet av mitt liv og det er kun en av de jeg mista med. Har blødd hver gang jeg har vwert gravid i ukesvis, og de er nå flotte barn som er aktive og koser seg med livet:)

Jeg hadde en vanlig sa hvor alt blødde ut av seg selv. Tok ikke sjekk en gang. De på volvat sa at hvis grav.testen viste negativ etter en uke så var alt ute og alt skulle da være bra.

Er ikke sikkert du trenger utskrapning, det finner du ut etter en sjekk.

Lykke til!

Back
Topp