dere som har mistet...

Tine_mor

Elsker forumet
Klarer dere slappe av denne gangen? Mistet i Nov ,og kjenner jeg er dritstressa denne gangen. Har nesten ingen symptomer utenom murringer. Er så sliten allerede av all stressingen. Vil bare nyte det denne gangen.. råd jenter? Folk i lignende situasjon?

Jeg har mista tre ganger tidligere, så slapper jo ikke helt av...Men jeg tenker som så, mister jeg nå er det en grunn til det!!Da er jeg glad kroppen min ordner opp om jeg bærer på et foster som er sykt...Det er slettes ikke lett å slappe av,men forsøk å ikke tenk på alt som KAN skje! Det er større sjans for at det vil gå bra,for hver dag som går!! :)

Jeg mistet 33+5 i juli i fjor, og kjenner denne gangen at jeg er mye roligere. Sist gang bekymret jeg meg fra start til slutt, og hadde en tankegang som sa at jeg ble mer overrasket om det gikk bra, enn om det gikk galt. Vet ikke hvorfor...om det er morsinstikt som sier at alt er bra, eller om jeg rett å slett bare har funnet ut at man uansett ikke kan gjøre noe fra eller til. Tror uansett at det er viktig å prøve å slappe av, og tenke positivt, selv om det kan være veldig vanskelig. Pust med magen og tenk gode tanker :)

Jeg mistet i januar, og er alikevel veldig avslappen... Men skal ærlig si, kanskje jeg er for avslappet? For jeg gleder meg ikke engang.... Lar meg ikke helt tro at alt skal gå bra kanskje? Men.. nei jeg aner ikke!! Kan ikke forklare
Men stressa er jeg ikke

Jeg burde sikkert være bekymret, men er overaskende rolig denne gangen. Har mistet 5 ganger, og sliter veldig med å bli gravid, og så nærmer jeg meg 40 år så jeg vet vel at dette er siste sjansen min. Mister jeg denne gangen så kan jeg ikke forvente å bli gravid flere ganger. Likevel nekter jeg å la bekymringer ødelegge for meg denne gangen. Jeg har tatt hcg målinger, og de har ikke vært så gode, men jeg er lykkelig gravid NÅ og om jeg mister om to uker så tar jeg heller sjokket da, enn å være bekymret de ukene det varer.

Jeg har mistet to ganger før, og er bekymra denne gangen også..
Kunne ønske jeg klarte å slappe av og nyte - men nei...

Er enig med hu over her om at det er bra kroppen ordner opp dersom fosteret er sykt / ikke levedyktig, men mine tanker går mer på om det er meg det er noe galt med som ikke kan fullføre en graviditet..

Jeg har mistet fire ganger tidligere, og har vært ganske stressa.. Men jeg får veldig god oppfølging nå, og det gjør at jeg har en helt annen ro over meg. Håper du klarer å slappe litt mer av, for hver dag som går! :)

Back
Topp