dere som har mistet

Hei, har mistet, og det var som kraftige menssmerter eller svake rier.. Huff, håper det ikke skjer med deg!

Jeg mista på onsdag, hadde menssmerter flere dager før det skjedde. Men uansett, gyn sa det var veldig vanlig med menssmerter når en er gravid.

*klona* skrev:
åssen smerter hadde dere? har i dag begynt og få skikkelig skikkelig mensmerter.fikk dere det?

Da jeg mista hadde jeg kjempe sterke smerter og VELDIG intense.. men det var i uke 6 den gangen!
Men nå har jeg hatt endel menssmerter, stikkinger og luftsmerter, for meg hjelper varme på magen! Og om d går over etter kort tid er det nok bare normalt! ;)
For med meg er det det! ;) men de luft smertene kan være stærke og minne om SA! syns jeg..
Men det er helt ufarlig! :)
krysser fingrene for deg! xx :)

Jeg mistet.. Men det var en missed abortion og da kjente jeg ingenting (i mitt tilfelle). Hadde noen stikkinger i livmoren, men det har man som gravid og.
Masse lykke til

Jeg hadde MA . Hadde ingen smerter, fostret hadde vært dødt i 3-4 uker før jeg begynte å spotte .

Håper ikke det er noe på gang hos deg ! Masse lykke til :)

jeg hadde konstante mensmurringer og korsryggsmerter fra egget festa seg og den positive testen og stort sett hele tiden til jeg begynte å blø. Dette var tillfelle begge gangene. Og jeg hadde en dårlig magefølelse... 

Jeg blør nå og regner med jeg har mista.. kjenner ingen ting og blør bare reint blod, ingen slim eller klumper..

ksf skrev:
Jeg mista på onsdag, hadde menssmerter flere dager før det skjedde. Men uansett, gyn sa det var veldig vanlig med menssmerter når en er gravid.

Jeg skulle til å si det! Du må ikke være redd for menssmerter. Jeg har det hver eneste dag, og det hadde jeg med første også den første tiden. :)

Jeg tror jeg holder på nå.. Brunt utflod igår var det litt rent på pappiret og jeg har mensen smerter.
Sitter bare å vente på at det skal begynne å renne sikkelig egentlig...

Hadde ikke noe vondt i det hele tatt. Begynte å blø, fro på UL og fikk bekreftet at det
gikk galt. To dager senere fikk jeg sterke sterke mens smerter, og da kom alt ut.

Jeg hadde sinnsyke smerter , kjentes ut som rier også  blødde jeg i 10 dager etterpå.
Men jeg viste ikke at jeg var gravid før jeg ikke var det

Tror det er veldig individuelt hvordan en SA oppleves. Det beste er nok å vente litt og se hva som skjer, og så ringe til legen for en sjekk. Hvis du har en grei lege så kanskje du blir henvist til UL for å sjekke hvordan det står til.
Prøv å ikke tenk så mye på det, det er ikke noe du kan gjøre med det uansett (vet det er vanskelig altså, har mistet 2 ganger selv, uke 7 og uke 12). Lykke til :)

Back
Topp