Dere som har mistet to ganger eller flere.

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har mistet to ganger på kort tid. En SA i uke 5 og en MA i uke 10. Jeg er redd for å starte å prøve igjen :-( Lurte på om noen hadde noen solskinnshistorier å komme med til meg? Ha en god helg :-)

Gutten i magen min er min 3. graviditet 

Lykke til, krysser fingrene!

min "historie"
1999 gravid- baby
2000 gravid- baby
2005 grvid- sa
2005 gravid - sa
2006 gravid- sa
2007 gravid -abort
2008 gravid -baby
2009 gravid- sa
2009 gravid- sa
2010 grvid- baby

Sept 08 - sa uke 13
Nov 08 - sa uke 6
Jan 09 - sa uke 5
Juli 09 - gravid og gikk bra
Mars 11 - gravid og gikk bra

La kroppen innhente seg en periode eller to. Det gjør godt for den fysiske unnfangelsen og for motivasjonen din. Jeg har mistet fem ganger.

skal vi se for 9 år siden sa i uke 7-8

sa feb 06
gravid igjen des 09
fødte for tidlig 1 mai 2010 (døde samma dag)

fikk en sønn 13 juli i fjor venter neste mann 1 aug i år

de som kom i 2010 er med hormon hjelp de to andre er hjemme laget har pcos..

Mistet i uke 13 i august 2009 (MA) og i uke 6 i desember 2009 (SA). 
Ble gravid igjen i mai 2010, og har en nydelig datter!

Jeg skjønner veldig godt at du er redd for å miste igjen, det er en helt naturlig reaksjon når det er det eneste du har erfart. Gi deg selv litt tid til å komme til hektene, psykisk så vel som fysisk. Kroppen kan gjerne være klar for ny baby før du mentalt er klar for det. Snakk med noen om det du føler, og få hjelp til å sortere tankene.
Lykke, lykke til!

Jeg har vært gravid 4 ganger. Har mistet i uke 10 i august 2009, fikk en datter i juni 2010, mistet i uke 8 i juli 2011 og venter nå en sønn om 2 uker. Tips jeg fikk var å ta en kraftig dose med e-viraminer og unngå badekar de første 12 ukene. Lykke til!

Takk for svar alle sammen.. Jeg håper virkelig det går bra neste gang.

Ma uke 9 i feb 2009. Gutt født januar 2010. Ma uke 9 mars 11 og BO uke 9 juli 11. Har nå en frisk liten skatt i magen som ventes i oktober. Her har vi kjørt på igjen etter blødningsstopp alle gangene. Første to gangene ble jeg gravid etter 3 mnd. Denne ganga tok det 6 mnd, så kroppen blir ikke gravid før den er klar hos meg virker det som. Men den vet jo ikke om egget og sæden er bra liksom. Derfor kan en miste igjen. Men jeg fikk beskjed i juli at det ikke var større sjangse for at jeg skulle miste igjen siden det hadde gått galt to ganger på rad.

Jeg mistet i uke 5 og uke 7.
etter det har jeg jeg fått 2 herlige unger.
En gutt som blir 5år i sommer, og en jente som er 4 dager gammel.

Er 3 gangs gravid.

en XU, uke 8, 2004,
og en MA, uke 11, 2010

Mangler en eggleder pga XUen og har hatt betennelse i deg andre.

SA uke 8-des 10
MA uke 11-nov 11 
SA uke 5-feb 12.
Krysser fingrene for at denne holder koken:)

Masse lykke til! 

Back
Topp