Dere som har mistet tidligere.

Superprodusent

Glad i forumet
Er dere veldig nervøse nå? Jeg merker at jeg blir gal hvis jeg ikke har ømme bryst og hvis det ikke murrer blir jeg redd -men det blir jeg jammen meg og det murrer også. Det er ganske slitsomt. Jeg prøver å forholde meg litt distansert, men jeg klarer det simpelten ikke. Jeg tenker at om alt går som vi håper så skal vi ikke ha flere etter denne, så da vil jeg jo nyte svangerskapet til fulle:/

Jeg har en sa bak meg, den var veldig tidlig. Merker godt at jeg er bekymret nå ja, er veldig utålmodig på å nå 12 uker. Nå er jo ikke det noen garanti for at alt skal gå bra da heller, men da er i hvert fall sjansene for å miste kraftig redusert! Har heldigvis tidlig ul når jeg er 8+1, da håper jeg at jeg kan bli beroliget. For oss som har slitt veldig med å få barn (begynte prøving sommeren 2006, fikk barn i 2009, prøvde på neste så fort som mulig, hadde sa i 2011 og er nå gravid igjen), føles dette litt som siste sjanse. Hvis dette går galt er jeg overbevist om at vi forblir en familie på tre, så det er liksom nå eller aldri... :/

Jeg hadde en ma i desember i uke 9 og er veldig redd for at det skal skje igjen. Vi har fortalt den glade nyhet til et vennepar for jeg må ha noen å snakke med... Ikke en gang mamma veit det enda..... Men håper og håper på at lille spire skal sitte :) skal bestille ul til torsdag 15 mars tror jeg, da er jeg 7+4 eller noe sånt..... Håper der er et bankende hjerte <3>

Jeg har også valgt ut noen stykker som jeg ønsket skulle vite det. Men vi har heller ikke fortalt det til noen utenom de aller helligste;) jeg kommer også til å bestille tidlig ul, men ettersom jeg fikk påvist et bankende hjerte i uke 6 sist, så kommer jeg til å vente med ul til jeg er 10+0. Jeg skal ut å reise den uken så da vil jeg vite at alt er greit før jeg drar:)

Tja... Jeg testet negativ på dag 27 + dag 30 eller 31. Jeg er nå på dag 41, og tør ikke å teste... Jeg har de 3 siste gangene jeg mistet ikke fått utslag på urin, men på blodprøve. Har noen symptomer nå, men ikke så kraftige som de siste gangene... Så ja... En smule nervøs!! Tenker jeg tester til helga om mensen ikke har kommet til da. Er evt 6u på vei i morgen.

Jeg mistet 2 ganger før min sønn som nå er 3.
Begge i føre uke 12. Skal sier jeg har noe med blodet som gjør at jeg kan miste også.
Men jeg er ikke nærvøs for dette nå.
Når man mister og kroppen order dette selv, betyr det at det er noe galt med babyen i magen. Jeg ønsker heller heller miste, enn å få et "ikke normalt" barn.

Jeg har hatt to sa. En i november 2010 og en i november 2011. Nå er jeg 5+3 og er veldig bekymret for at det skal hende noe. Jeg har vært veldig oppblåst i det siste og har litt ømme bryster, men ellers ingen symptomer. Jeg våknet en morgen og kjente ingen ting i brystene og fikk helt panikk, men jeg tror egentlig det bare var fordi jeg ikke var ordentlig våken:) men som sagt er jeg veldig redd for at det skal skje noe denne gangen også...

ja jeg er redd for å bli skuffa igjen, det gjør så sinnsykt vondt!!
Nå har jeg vert igjennom dette 4 ganger før.. Så jeg koser meg med den gutten jeg har, og så prøver jeg å glemme hele graviditeten..
Skal til legen i morga og da skal det sendes søknad til sykehuset om oppfølging og hyppige ul pga habituell abort. om jeg skal vere så uheldig å miste igjen så er det bedre å få vite det via ul enn å gå med ett dødt forster i magen i en mnd...
men vi har vel hatt nok uflaks no ja?? skal bli baby no ;)

Veldig nervøs her også ja... sjekker om jeg blør hver gang jeg går på do... slitsomt... Gikk 4 uker med dødt embryo i magen sist, så sjekker etter tegn hele tiden... men her er det uansett så tidlig at jeg ikke har noen symptomer ennå...

Har forresten fortalt det til en del allerede... det gjorde jeg sist også, og var veldig glad for det... godt å ha mange å snakke med når det gikk galt...

Back
Topp