Dere som har mistet tidligere...

Pulverhexa

Betatt av forumet
Tenker dere at dere skal ha baby i mars eller at dere kanskje skal ha baby i mars? Jeg tenker hele tiden at jeg KANSKJE er gravid til jul og nyttår, at jeg KANSKJE er gravid til Mias 1 årsdag at vi KANSKJE må kjøpe søskenvogn osv.... (Har mistet 2 ganger før Mia og er så livredd for at det skal skje igjen).

Klarer dere å bare glede dere, eller er dere mest nervøse og enstelige?

Skulle ønske det var lettere å bare kose seg og glede seg over svangerskapet og ikke gå med skuldrene oppunder ørene....

Søstra mi mista fyrste gongen ho var gravid, så eg må sei at det ligg i bakhovudet og spøker. Men eg skal prøve å ikkje tenke for masse på det, og heller prøve å holde meg aktiv og gjere det som er best for magefrøet... (dette er fyrste gongen eg er gravid)

Jeg tenker at jeg SKAL ! Selvom det ikke har gått opp for meg enda.. Men det gjorde det heller ikke før nærmere uke 20 med førstemann.. Nå du kan kjenne sparkene osv, vite at det er liv der selv..

Denne gangen er jeg evig optimist, til og med kjøpt et lite plagg, bare for å bevise for meg selv at jeg må slutte å tenke negativt.. [:D]

Jeg er LIVREDD for å miste. Tenker alt for mye på det.
Jeg har PCOS og har hørt at sjansen for å miste da er mye større.

Nå bare 4 uker på vei har jeg sikkelig vondt i magen det er så vondt at jeg nesten ikke klarer gå eller snu meg. Er så redd det er no galt [:(]

Når eg har mistet tidligere har eg hatt kjempe vondt i magen. 10x verre enn mens + eg blør noe syyykt.
Denne gangen har eg faktisk blødd og med klumper og eg har beholdt. Går ann å ha "vanlig" mens.
Er jo derfor noen ikkje merker at de er gravide. Krysser fingrene :-)

Mistet forrige måned, så det er jo med blandede følelser. Både jeg og mannen min er redd for å miste og han er redd jeg skal gjøre ting som kan føre til en SA, for eks leke for "hardt" med sønnen vår. Men vi gleder også, det er jo nesten umulig å la være. Hovedgrunnen til at vi prøver å holde forventningene nede er at sist gang var jeg inne til blodprøve, og da måtte jeg, etter å ha ventet lenge ringe og høre hva som var resultatet. Da fikk jeg beskjed om at jeg fremdeles var gravid, men hun skulle høre med legen hva vi skulle gjøre videre. 5 timer senere ringer hun og sier at jeg dessverre har mistet og at de har sett feil på testen. Den nedturen vil jeg helst bli spart for å måtte oppleve flere ganger..

Hey hey - sniker fra oktober 2010 [:)]

Ville bare si til dere at sjansen for å miste igjen (flere ganger på rad) er veldig liten - jeg mistet i mndskiftet desember/januar og ble gravid 2 uker etterpå og er nå 26 uker på vei. Det er få jeg har hørt om som har mistet flere ganger etter hverandre, men har hørt om MANGE som har mistet en gang og blitt gravide med en gang uten å få mensen tilbake og alt har gått strålende! Vet det er utrolig vanskelig å la være å bekymre seg - men det går nok bra med dere alle! [:D]

Back
Topp