Dere som har mistet før..

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Jeg er så redd for å miste denne gangen, og klarer derfor ikke helt å glede meg ordentlig.

Det jeg da lurer på.. forsvinner alle gravidsymptomene om babyen feks slutter å utvikle seg?

Jeg er så redd for å miste denne gangen, og klarer derfor ikke helt å glede meg ordentlig.

Det jeg da lurer på.. forsvinner alle gravidsymptomene om babyen feks slutter å utvikle seg?

Nei, ikke nødvendigvis. Hvis det er MA er man som regel helt uvitende til det oppdages på ultralyd. Man kan gå mange uker uten å vite noe. Sikkert ikke det man vil høre, men sånn er det [emoji4]

Jeg merket at noe var galt da jeg plutselig ikke haddd ømme pupper lenger, sånn over natten. Så kom det en liten blødning noen dager etter :/

Men prøv å ikke bekymre deg <3

Mistet i MA i januar. Oppdaget i uke 11+3 på tul, men utviklingen hadde stoppet 8+5. Magefølelsen min sa at jeg ikke var gravid, dette sa jeg før ul, nå stoler jeg blindt på magefølelsen!
Gikk deretter flere mnd før jeg slutta å blø, og fikk vanlig syklus igjen. Bestemte oss for å prøve på el i juni, ble gravid, men mistet i SA i juli. SA’en startet samme dag vi var å så en frisk bamsemums med hjerteslag.. 7+0.
Jeg er liiivredd for at jeg skal miste nok en gang!

Vi har jo et friskt barn fra 2016 fra før, så jeg VET at det skal gå! Jeg har hatt et par dager der jeg har vært småuggen nå, det hadde jeg også med første, men ellers er alt likt alle de 4 gangene jeg nå har vært gravid.

Jeg følte meg veldig mye bedre da jeg mistet. Ingen kvalme, plutselig mye mer energi, ingen ømme bryster. Blødning kom ca en uke senere, og varte i 5 dager. Tok blodprøver før blødning som bekreftet at jeg hadde mistet :(

Veldig redd for å miste igjen, men har en god følelse denne gangen :Heartred

Mistet i MA to ganger det siste året. Oppdaget på UL begge gangene. Hadde symptomer med begge, og jeg stoler derfor ikke kun på det som et tegn på at det går bra. Meget nervøs denne gangen, livredd for å miste en tredje gang.

Har mistet tilsammen 5 ganger. 3 før min datter og to etter. Vi har vært gjennom habituell utredning som ikke gav noe svar på hvorfor vi har mistet så mange ganger. Vi prøver ivf denne runden og håpervirkelig det vil være med på å sørge for at vi kommer oss i mål denne gangen. Merkelig nok er jeg ganske rolig denne gangen av en eller annen grunn. Er så lite man får gjort med det uansett.. så prøver å tenke minst mulig på Alt som kan gå galt..

Jeg hadde MA i Juni ( uke 11) men spiren hadde vært dødt siden uke 6/7. Så jeg hadde gått rundt i 4-5 uker og trodd at jeg var gravid :(

Jeg har generelt lite symptomer, ( ingen kvalme, ekstra luktesans osv) så de få symptomene jeg hadde, forsvant ikke.

Jeg hadde fremdeles hcg i blodet en måned etterpå,og testet positiv. Jeg blødde ca i 4 uker etterpå.

Nå er jeg 7 uker på vei, og skal ta en TUL på fredag, for å se om det er noe liv der.

Jeg mistet i juli MA og jeg hadde haugevis av symptomer så jeg ble sjokkert på TUL 10+6. Da hadde ikke fosteret utviklet seg etter uke 6. Skjønte ikke at det var mulig fordi jeg var så kvalm og brakk meg og hadde mye typiske gravidtets symptomer.

Jeg er også veldig redd for å miste igjen, derfor skal jeg på TUL allerede neste uke. Orker ikke å gå så lenge å tro jeg er gravid uten å være det igjen.

Jeg mistet i juli MA og jeg hadde haugevis av symptomer så jeg ble sjokkert på TUL 10+6. Da hadde ikke fosteret utviklet seg etter uke 6. Skjønte ikke at det var mulig fordi jeg var så kvalm og brakk meg og hadde mye typiske gravidtets symptomer.

Jeg er også veldig redd for å miste igjen, derfor skal jeg på TUL allerede neste uke. Orker ikke å gå så lenge å tro jeg er gravid uten å være det igjen.

Når tid kom blødningen din sist??

Veldig urolig selv om dagen for det ikke skal gå...

Jeg hadde ingen blødning, jeg var på ultralyd og så bare en tom skjerme uten baby :(

Har ikke så peiling på dette, blir det gjort noe da?? Eller har liksom kroppen fiksa opp selv?

Håper det går veien for deg nå [emoji173]️

Har ikke så peiling på dette, blir det gjort noe da?? Eller har liksom kroppen fiksa opp selv?

Håper det går veien for deg nå [emoji173]️
Man får fire tabletter som heter Cycotec som du skal sette i underlivet, så man ta mye smertestillende fordi man får magevondt og blør sykt mye. Jeg blødde i nesten fem uker etterpå, den første dagen blødde jeg klumper med blod (Sorry for TMI). Unner ingen det der altså det er helt forferdelig. Om man ikke blør ut alt så må man til utskrapning. Er mye god info å få på «Vi som har mistet» forumet her på BV om det er mer du lurer på.

Back
Topp