Dere som har miniene på Eget rom

Jeg prøvde i kveld for første gang... leke der, ok , men senga , han stri gråt og det gjorde så vondt i mamma hjertet, tok ham opp, og han sovnet , men våknet igjen idet jeg prøvde å legge ham i seng

Far mente jeg bare burde legge ham, si god natt å gå.... og bare la ham grine (vente 5 minutt å se om han sovner )

Han mener minsten hat meg rundt lillefingeren og bare sutrer

Jeg grøsser ved tanken og hr nå lagt ham i vår seng i håp om att han sovner

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Og det gjorde han,, men så våknet han igjen da jeg prøvde å legge ham på sitt rom, tenkte jeg ville prøve å gi ham litt mat,, så jeg forlot rommet og gikk til kjøkkenet , da hørt jeg mini stri gråte ... far gikk inn ; trakk opp diverse bamser og prøvde å få den lille til å bli værende i senga , ved å dytte lett i ham så han ikke klarte å reise seg.. jeg marsjet inn å plukket opp en gråtende mini, prøvde å få i ham noe melk men han ville ikke, far marsja ut og smalt igjen døra etter seg... jeg la mini ned i senga igjen og gav ham bamsene og spøka (ett lite spøkelse fra ikea som lyser i mørket, ) mini ble så fasinert att han slutta å grine , jeg sa god natt og gikk glad ut , for å se att far hadde forlatt heimen, mobilen lå på bordet ....

Pokker heller! Skal jeg bare ligge å ha det vondt en hel natt og la mini ligge å gråte i 5 minutt?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Da har minsten 2 ganger i går blitt lagt og sovnet greit ,
Første luren hans fikk han ligge i min seng, andre luren da la jeg ham i sin seng på vårt rom, og gav ham bamsene , han plaprer litt med seg selv og så sovnet han ☺ på kvelden leste gi bok først i vår seng , også la jeg ham i sin seng etterpå en god begynnelse

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
La han i senga og han sov! Men han barbarer tre måneder når han ble lagt på eget rom da.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sov i sin seng i natt og sov jammen med hele natten , men han ville ikke legge seg der , når jeg satte ham oppi rista han på hodet ,,

Så jeg tok ham opp igjen og lot ham Være oppe litt til Før vi gikk inn på vårt soverom , der krabba han bort til gamlesengen og kikka oppi , og så att det mangla madrass (vet ikkw hvor mye han skjønte men , gjorde det flere ganger, så vi gikk opp å så på hans nye seng hvor han så alt det kjente, dyna si,etc og noen av lekene sine ,; gikk ned igjen og satte oss ned i vår seng og leste og så.lot jeg han ligge der til han sovnet.... så bar jeg ham opp og han sov som en stein

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Barberer?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app


Haha, litt skriveleif når telefonen korrigerer. Men har var bare tre måneder skulle det være!
 
Hu flyttet når hu var 10 mnd :) bare la hu på vanlig måte:) sovnet med engang :p er jo samma senga og jeg forlot jo rommet når hu sov på våres også så regnet ikke med det ville bli no problem :)
 
Her har han hatt uttrekks seng på våres rom ,, med litt lave kanter ift hva som er vanlig for baby senger idag , og siden han elsker å klatre og nylig fant ut hvordan han kunne komme seg fra vår til sin ,

Må han ha sprinkelseng på nye rommet ....

Har i det siste øvd på att han skal sovne I egen seng, , bruker da det kjente rommet og senga , da de rutinene vil Være lettere å overføre enn de gamle ....

Men lettere sagt enn gjort

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp