Dere som har mensen

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Dere som har mensen, dere kan vel dette [8D] har hatt mensen kun 1 gang på snart 3 år, så har jo glemt alt dette....

Men er det sånn at vi får en liten heads up dagen før? Fikk plutselig lyserosa blod på papiret i dag, det betyr vel at den kommer snart? [:D] hehe, skulle tru dette er første gangen eg får det [:D]

Men synest det var tidlig... Det sies at det tar 6-12 uker før det stoffet i p-staven er ute av kroppen, og min har vært ute i 1 uke bare... Eg er iallefall ikkje gravid, det er det for tidlig for iallefall så det slipper eg å tenke på enda [:)]

Godt sp.mål, dytter litt jeg siden tråden var på topp [:D]

Det kan hende [:)] men best å pakke ned en tampong pakke i veska no, kan aldri vite [:'(] det skal no bli godt å kroppen tilbake til det normale iallefall [:)]

ohh mensen, nei det har jeg nesten helt glemt hvordan fungerer[;)] er jo snart 1 år siden sist.
så hadde jeg det vel bare i 5 mnd. men husker i februar fikk jeg en mens, da startet det med litt lyse rosa, gikk over til spotting, så kom den skikkelig etter noen dager.

Nå har jeg ikke mensen lenger da men.. Jeg hadde ihvertfall en "Advarsel-dag" 1-2 dgr før "hønefoss" kom i full fart. Egentlig greit, for da kunne jeg forberede meg litt.

Back
Topp