Dere som har menn offshore/på sjøen..

Trekløveret <3

Forumet er livet
Hvor jobber dem og med hva??!![8D]

Grunnen for at jeg spør er at sambo ønsker seg ny jobb, så ser etter tips til han[;)][8D]

Min sambo jobber på offshore i USA og han e hjemme i 5 uke å ute i 5 uke,men 5 uker e jo veldig lenge og det e jo så masse i vesla sitt liv som skjer på 5 uker å ditta tar jo han veldig tungt...
Så no e han på jakt etter en jobb som er nermere norge og helst med en 2-4 ukers ordning...
Det som e bra med dinna jobben e jo at han har heilt fri når han først e heime og det e deilig (og han tjena masse penga[:-])! Hehe...[:D]

Og han jobba foressten som 1. Maskinist. (tror det e sånn det skrives[8|])

ORIGINAL: Poke*her*face

Sambo jobber som styrmann på kjemikalietanker i utenriksfart, med en turnus på 2 mnd av og på om vinteren og 6 uker av og på om sommeren. Personlig vil jeg ikke anbefale samboeren din en sånn type jobb hvis han har lyst til å kombinere det med et normalt familieliv.
Men når det skal sies, så er det ikke et sikkert yrke i disse nedgangstider, altså! Da må man i det minste være styrmann eller høyere oppe i gradene...

Auch... Han jobber på sånn oljetanker nå, 4uker på og av, og det er absolut nok!! Vet det er nedgangstider..rederiet han jobber i holder på å flagge ut nå...han blir ikke berørt ennå da, men ønsker ikke å jobbe for arbeidsgiveren lenger..(alle har sagt opp eller kommer til å si opp så fort de får seg noe nytt!!)
Har lyst at han skal få seg en 2/4 jobb jeg..eller helst land da, men det er han ikke klar for ennå...[8D]

ORIGINAL: InaSi!

Min sambo jobber på offshore i USA og han e hjemme i 5 uke å ute i 5 uke,men 5 uker e jo veldig lenge og det e jo så masse i vesla sitt liv som skjer på 5 uker å ditta tar jo han veldig tungt...
Så no e han på jakt etter en jobb som er nermere norge og helst med en 2-4 ukers ordning...