Dere som har Mazda 6

Hebbeliten

Forelsket i forumet
Hva slags bilstol har dere? Skal snart kjøpe nytt sete etter babystolen. Og lurer da på hva dere liker?? Og hva dere ikke er fornøyd med. Dette er jo en deilig stor bil da...men syns dere at noen stoler ikke passer inn, eller f.eks blir for bratt i ryggen og lignende???

Vi har Acta Graco cosmic comfort til 1åringen og Brittax two way elite til 4åringen, begge sitter bakovervendt.
Jeg har det litt trangt ettersom at 4åringen sitter bak meg, men det går greitt.

Vi har besafe izi combi x3 (tror jeg det heter)
Det er grei plass i forsetet, men det kunne vært bedre [8D]
Liker bedre acta graco cosmic comfort setet vårt i den bilen. [:)]

BeSafe Izi Combi bakovervendt og det er danseplass til både ungen og passasjeren! :)

Vi har også bakovervendt akta graco cosmic comfort.. til 2 åringen vår....fornøyd me det asså, men gubben syns det er så vanskelig å montere, så hvis vi tilfeldigvis har tatt det utav fordi vi skal legge ned setene f.eks. så monterer han heller et fremovervendt sete igjen:-( Jeg monterer det bakovervendt så fort eg får en sjanse da.....Men nå når vi da har ei lita snuppe vil eg gjerne kjøpe et med ISOFIX kanskje......då blir det ikke noe problem å montere det bakovervendt for mannen heller...

har blitt litt forelsket i det rosa og svarte Be Safe izi combi x3 isofix. Men mener å huske da jeg prøvde den typen til guttungen, så ble til og med hvilestillingen veldig bratt:-( men VIL prøve igjen.....

ORIGINAL: Thunderella

BeSafe Izi Combi bakovervendt og det er danseplass til både ungen og passasjeren! :)

ååå, det høres bra ut. Er det med eller uten isofix? Og når barnet sovner henger hodet da?? ser det behagelig ut?? :-)

ORIGINAL: Hebbeliten

ORIGINAL: Thunderella

ååå, det høres bra ut. Er det med eller uten isofix? Og når barnet sovner henger hodet da?? ser det behagelig ut?? :-)

Vi har uten isofix, men har lyst å selge det vi har og heller kjøpe det!
Men setet er litt bratt ja, og hun hang litt med hodet i begynnelsen.. Men det viktigste er ikke om jeg synes det der ubehagelig ut, det viktigste er at hun ikke klager! :)
Hun elsker og kjøre bil, så jeg tror hun sitter godt.. :)

tusen takk for svar allesammen!! :-) Noen som vet om acta graco cosmic comfort finnes med isofix? det hadde vært jysla deiligt!!!!!!!!

Vi har 2 fremovervendte maxi cosi seter. Bra plass til de[:D]

Har besafe combi x3 med isofix... Gubben er 1.93 eller noe og er det er en smule trangt vis han skal sitte på, derfor foretrekker han å kjøre.

Back
Topp