Dere som har Maxi Cosi bilstol

Lykkeline

Glad i forumet
Januarhula 2014
Når tar dere ut nyfødtinnlegget i bilstolen?? Her er snuppa 8 uker og nesten 5 kg, ca. 60 cm!!
Syns det begynner å bli trangt i stolen med den puta i stolen, spesielt når vi må ta på dress og tykkere klær!! Men jeg tenker mest på ryggen hennes, blir det for bratt i stolen uten nyfødtinnlegget når hun er så liten??



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jento mi er 7 veker, har ikkje målt lengden men ho er nærare 5 kg no. Tenker å ta ut spedbarnsinnlegget ganske snart for no tar hovudet oppi toppen på innlegget, og stumpen ligg heilt inntil i bunnen. So hvis ho veks noko meir no vil ho ikkje passe i det lenger :)
 
Jento mi er 7 veker, har ikkje målt lengden men ho er nærare 5 kg no. Tenker å ta ut spedbarnsinnlegget ganske snart for no tar hovudet oppi toppen på innlegget, og stumpen ligg heilt inntil i bunnen. So hvis ho veks noko meir no vil ho ikkje passe i det lenger :)
Akkurat slik er det hos oss også!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Morsomt at det her sto her nå :D jeg tok det ut idag, og lurte veldig på om jeg gjorde noe galt. Men mini har blitt 5700 gr og 60 lang.. 7 uker gammel. Han satt mye bedre i setet nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke maxi cosi, men besafe izi go og lurer på når jeg skal ta det ut. Han er 6 kg og usikker på lengde. Men 62 cm ca.

Hvor kan man få råd om det ? Vil jo ikke ta det ut for tidlig....
 
Jeg har maxi cosi. Hva er spedbarnsinnlegget?:p bruker bilstolpose, så kanskje jeg bare ikke har sett det..?:p hehe. Føler meg litt dum her!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg har maxi cosi. Hva er spedbarnsinnlegget?:p bruker bilstolpose, så kanskje jeg bare ikke har sett det..?:p hehe. Føler meg litt dum her!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Det er ei pute med sånn støttekrage som ligger i stolen!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ååja!:p hehe. Den har jeg sett:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Tror vi tok den ut når eldstemann var en tre måneder her. Mini bruker ikke bilsetet enda siden vi ikke har bil å ha den i:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre.. men etter at jeg tok ut det spedbarnsinnlegget så har gutten min blitt veldig sutrete i bilstolen.. og han sovner ikke nødvendighvis i bilen lengre.. tror kanskje jeg må putte det inn igjen og sjekke..

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Det var veldig smart at denne tåden kom! Gutten min har så mye bedre plass i bilstolen nå:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Haha, min og! Tok det ut idag etter å ha lest tråden! Fortalte mannen min at jeg hadde lest det her, og han er enig i at forumet er en smart oppfinnelse!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også tatt det ut i dag, plutselig fikk han mye bedre plass :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tok også ut puta!!! Mye bedre plass nå!! Takk for tips!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har tatt ut puta i bunn
 
Tok ut hele vi!! Ble mye bedre!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har også denne stolen og tydeligvis ikke fått med oss at man kan/skal ta ut noe når hun er blitt større..!
 
Back
Topp