Dere som har MASSE dvd`er/blu-ray

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Kan jeg få se bilde av hvordan dere oppbevarer dem?
Jeg har veldig mange filmer og sliter med å finne en mest mulig praktisk løsning til oppbevaring.

Har 3 doble, høye, smale DVD-hyller i stua. Liker ikke den løsningen, så vil gjerne gjøre noe annet.. 

Jeg sorterte dem etter sjanger og hadde dem i små dvd-kasser. Ikke helt optimalt så vi solgte alle vi ikke så på som klassikere:)

Har kjøpt "bedroller" og legger dem alfabetisk oppi der. Enkelt å finne fram filmene og enkelt å oppbevare.
Har også noen stablekasser som jeg har filmer oppi. På toppen ligger en liste med hvilke filmer som er oppi. Og så er de sortert på sjangre.

har faktisk en del under senga i slik boks med hjul\lokk på
og dvd hylle, pluss masse i skuffene på tvbordet

Jeg har ingen seng eller noe å rulle kasser under..
Mine filmer okkuperer nå ett skap på rommet og en hel stor skuff i stua..
Men ville jo hatt ett bedre system enn det

Jeg stappa de i 2-3 søppelsekker og ga de til naboen  Følte de bare tok opp plass  Men det finnes jo hyller, skap, kommoder og tvbenker som man kan oppbevare de i. Jeg syns det er best om de er skjult, som i en skuffe f.eks.

Vi har en sånn laaang stor tvbenk/hylle fra IKEA som vi har alle i skuffen. Pluss at vi har en god del i skapet på kontoret, og jeg solgte rundt 60stk for ikke så lenge siden:)

Jeg har flere hundre filmer.. så får ikke plass i en tv benk..hehe..
Jeg ser også for meg noe med skapdører på.. 

Hmmm......... sambo har egen hjemmekino i kjellerstua, så de tar opp en hel vegg der, i ikeahyller.

Versace skrev:
Hmmm......... sambo har egen hjemmekino i kjellerstua, så de tar opp en hel vegg der, i ikeahyller.

Hørtes ikke feil ut med egen hjemmekino altså
Men det har ikke jeg mulighet til nå gitt

Hadde sånne store ikeahyller å ha de i. Har vel nærmere 1000 dvd/blyray så. :P

Har nå pakka de ned i esker. Har to store rom oppe i 2.etasje inni veggen. Tenkte å lage til hyller der rett og slett med tiden og sette alt opp igjen. Gir de ikke bort, selger de heller ikke. Vi kan fint se de om igjen og om igjen. Noe vi også gjør ofte :)

Men for nå var jeg lei av å ha alt i stua. Så ikke særlig bra ut.

Før hadde vi de i skjulte hyller i TV-benken og resten i et skap i en seksjon vi hadde i stua. Da vi flyttet i våres kvittet vi oss med både den TV-benken og seksjonen, og DVD'en står fremdeles i flytteeskene. Har ikke tid til å se noe særlig på film lenger, så de kommer nok enten til å havne på loftet eller på finn.no evt Fretex. Har kun tatt ut barnefilmene, de hender det 2-åringen ser på, og de får stå i skapet TV'en står på.

>Spyro< skrev:
Hadde sånne store ikeahyller å ha de i. Har vel nærmere 1000 dvd/blyray så. :P

Har nå pakka de ned i esker. Har to store rom oppe i 2.etasje inni veggen. Tenkte å lage til hyller der rett og slett med tiden og sette alt opp igjen. Gir de ikke bort, selger de heller ikke. Vi kan fint se de om igjen og om igjen. Noe vi også gjør ofte :)

Men for nå var jeg lei av å ha alt i stua. Så ikke særlig bra ut.

Jeg selger heller ikke filmene mine.. jeg samler på filmer 
Jeg drar også frem gamle filmer innimellom og ser på... koselig det
har ikke telt mine, men vet det er flere hundre ihvertfall om ikke enda mer

Vi har litt i "bokhylla" på stua, litt i skuffer under tvbenken, og resten i hyller på kontoret. Jeg synes vi har altfor mange, samboeren mener vi har altfor få!

Når vi kjøpte huset her var det et lite rom med hyller i trappa, så da satte vi filmene der siden vi ikke ante hva vi skulle bruke det til ellers. Før det har vi hatt de i sånne dvd-søyler fra Ikea.. Ikke spesielt pent midt i stua!

Jeg har en veldig liten leilighet.. så jeg kunne tenkt meg noe veldig smalt og høyt og helst med dører i.. også vil jeg ha hvitt.. hehe
Noen som vet om noe lignenede?

Kjøp en billy bokhylle på ikea, den får du med dører også

Back
Topp