Dere som har Marrakech veggfarge

Pontus

Gift med forumet
Kan jeg få se bilde av en vegg - i BRA lys??? og evt Merke/Fargekode på malingen??[:)]

Vil gjerne ha denne fargen på soverommet, men så har jeg veldig god erfaring av at alle merker operere med forskjellige farger på samme navn[8D][&:]

Vi har den på gjesterommet - er veldig fornøyd.
Men husker ikke merke! Kjøpt på Jernia.! [:-]

ORIGINAL: *FruM*

den så veldig bra ut..!!du har ikke malingspannet gjemt et sted? *stikke innom en jernia butikk* [:)]

Den ser kjempe fin ut [:)] Vi skal ha den på kjøkkenveggen i nye huset, med sand farge på de andre veggene (er åpent mellom kjøkken, spisestue og stue) Jeg håper den ikke blir for mørk, vi skal ha lidingö kjøkken og mange store vinduer.

ORIGINAL: Martes

Den ser kjempe fin ut [:)] Vi skal ha den på kjøkkenveggen i nye huset, med sand farge på de andre veggene (er åpent mellom kjøkken, spisestue og stue) Jeg håper den ikke blir for mørk, vi skal ha lidingö kjøkken og mange store vinduer.

jeg var å så på fargeprøver av den i dag...jeg blei sååå skuffa av fargeprøvene altså[&o] den som ser såååå fin ut på bilder[&o]

her er veggen vår.
de lyse veggene er caffe latte

ORIGINAL: Lillamumi

her er veggen vår.
de lyse veggene er caffe latte

Den ser SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin ut....men så blei jeg så skuffa av en fargeprøve...vet det er teit...men syns ikke den så ut som på bildene her[&o] (fargeprøve både på ark og trebit)

Har den på en vegg i stuen, det som er så fantastisk med denne fargen er at den forandrer seg. Tidlig om morningen er den vakker, så titter solen frem og den er enda vakrere og på kvelden blir den såå fin[:)] hehe, du kommer ikke til å angre på denne fargen. Velg matt, dyr med verdt det.

ORIGINAL: Monkaponka

Har den på en vegg i stuen, det som er så fantastisk med denne fargen er at den forandrer seg. Tidlig om morningen er den vakker, så titter solen frem og den er enda vakrere og på kvelden blir den såå fin[:)] hehe, du kommer ikke til å angre på denne fargen. Velg matt, dyr med verdt det.

fader a..haha[8D] sambo var ikke helt villig...

men marrakech fargene..er de forskjellige i forhold til hvilket "merke" man velger??? for jeg har inntrykk av at de forskjellige typene jeg har tittet på i dag...de ser forskjellige ut[&:]

HAr ikke en vegg, men dette er lady sin marakesh,

Dårlig mobilbilde så den er mye finere på orntlig enn hva bildene viser. kan ta med speilrefleksen imorgen!
Ikke quote bildet!!!![:)] (mangler 3skuffer inni, derfor den er hvit, veggen bak har fargen bomull!:)

ganske sikker på at det bare er jotun som har marrakesh.. Og da er fargekoden lik uansett hva slags maling du bruker[;)] Den kan se veldig forskjellig ut fra lys til lys, og helt annerledes på en vegg enn på en prøvepinne![:)]

Back
Topp