Dere som har MALM kommode fra IKEA!

Vesla85

Gift med forumet
Og som bruker denne som stellekommode.. Hvilken stellematte har dere oppå?

Jeg har brukt den fra IKEA frem til nå, men har lyst på ei ny stellematte. Lurer derfor på om det er noen som bruker eks babydan sine stellematter på denne kommoden, og om det funker mht. mål?
Må finne ei stellematte som ikke er for bred for kommoden [:)] (kommoden er 48cm dyp)

Brukte Ikea sin stellematte.

men må advare deg mot å ha alle skuffene åpen samtidi. Kan lett tippe fremover da

ORIGINAL: tipp

Brukte Ikea sin stellematte.

men må advare deg mot å ha alle skuffene åpen samtidi. Kan lett tippe fremover da

Jepp, jeg vet [;)] Den jeg har på barnerommet er forankret i veggen. Den på badet er ikke det (borrer ikke i flisene..), men passer på å aldri ha alle skuffene åpne samtidig + at frøkna aldri er på badet alene [:)]

Ta med deg målebånd i butikken :)

Har også Malm-kommoden, og den er forankra på rommet til snuppa, ja.....

Kan sjekke for deg med en gang jeg kommer hjem! Har aldri prøvd, men har begge deler lett tilgjengelig. [;)] 

ORIGINAL: Pijah

Kan sjekke for deg med en gang jeg kommer hjem! Har aldri prøvd, men har begge deler lett tilgjengelig. [;)] 

Ah, supert! [:)][:)] Tuuuusen takk! Trengte ikke "gå lengre" for å få hjelp nei, hehe..

ORIGINAL: Småhåpefulle

Har BabyDan sin stellematte oppå og den passer perfekt[;)]

Hørtes bra ut! [:D]

ORIGINAL: Vesla85

ORIGINAL: Pijah

Ah, supert! [:)][:)] Tuuuusen takk! Trengte ikke "gå lengre" for å få hjelp nei, hehe..

Hehe, niks! Tror jeg har 7 sånne kommoder stående, har jo nettopp montert to rååååsa på rommet til Maja. [;)]

Jeg bruker bare den fra ikea, men har vurert å kjøpe en "ordentlig? en. Fant en på nettbutikk som var 80 cm og, de fleste er jo bare 65 cm. Husker ikke hvilken butikk det var[:)]

Back
Topp