Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fant ikke dagboken din..Det er helt riktig. Den er slettet.157 på 16 dpo, så var litt lavt (i tillegg hadde jeg blødning). Legen fulgte meg opp med flere blodprøver for å se hvordan det utviklet seg. Heldigvis dobbelt det seg som skulle etter det. Er nå i uke 24, så har gått bra så langt iallefall
Har du fått målt WCE? Du behøver ikke svare om du ikke vil, men vit at jeg tenker på deg og håper det går bra.Fant ikke dagboken din..
Når og hvordan opplevde du at det var exu?105 på 14 dpo når jeg hadde exu og 53 på 14 dpo som ble til gutten vår!
Fikk voldsomme magesmerter på venstre side i uke 6, dro på legevakta men ingenting galt funnet. Deretter voldsomme magesmerter igjen i uke 7(værre en fødsel). Hasteinnlagt med sprukket eggleder. Har du mistanke om exu?Når og hvordan opplevde du at det var exu?
Neei, ikke enda hvertfall. Har lav hCG, men normal stigning...Fikk voldsomme magesmerter på venstre side i uke 6, dro på legevakta men ingenting galt funnet. Deretter voldsomme magesmerter igjen i uke 7(værre en fødsel). Hasteinnlagt med sprukket eggleder. Har du mistanke om exu?
Ok! Jeg hadde jo relativt lav hcg når vi ventet M, og hadde ikke helt troa. Krysser alt for deg!Neei, ikke enda hvertfall. Har lav hCG, men normal stigning...
Hva har den vært på, og hvilken dag?
.