Dere som har målt hCG?

483 17 dpo, 2824 20 dpo, 9334 23 dpo☺️

157 på 16 dpo, så var litt lavt (i tillegg hadde jeg blødning). Legen fulgte meg opp med flere blodprøver for å se hvordan det utviklet seg. Heldigvis dobbelt det seg som skulle etter det. Er nå i uke 24, så har gått bra så langt iallefall :Heartpink

Har du fått målt WCE? Du behøver ikke svare om du ikke vil, men vit at jeg tenker på deg og håper det går bra. :Heartpink Fant ikke dagboken din..

157 på 16 dpo, så var litt lavt (i tillegg hadde jeg blødning). Legen fulgte meg opp med flere blodprøver for å se hvordan det utviklet seg. Heldigvis dobbelt det seg som skulle etter det. Er nå i uke 24, så har gått bra så langt iallefall :Heartpink

Har du fått målt WCE? Du behøver ikke svare om du ikke vil, men vit at jeg tenker på deg og håper det går bra. :Heartpink Fant ikke dagboken din..
Det er helt riktig. Den er slettet.

Kan sende deg pm.

17 dpo: 749
5+3: 5666
6+0: 16 200 ish

Mistet en tvilling 5+3.

105 på 14 dpo når jeg hadde exu og 53 på 14 dpo som ble til gutten vår!

Hadde 312 på 13 DPO. Haukeland har egentlig måling på 14 DPO, men de tok sommersteng på 14 DPO så de ønsket måling dagen før.

Når og hvordan opplevde du at det var exu?
Fikk voldsomme magesmerter på venstre side i uke 6, dro på legevakta men ingenting galt funnet. Deretter voldsomme magesmerter igjen i uke 7(værre en fødsel). Hasteinnlagt med sprukket eggleder. Har du mistanke om exu?

Fikk voldsomme magesmerter på venstre side i uke 6, dro på legevakta men ingenting galt funnet. Deretter voldsomme magesmerter igjen i uke 7(værre en fødsel). Hasteinnlagt med sprukket eggleder. Har du mistanke om exu?
Neei, ikke enda hvertfall. Har lav hCG, men normal stigning...

Neei, ikke enda hvertfall. Har lav hCG, men normal stigning...
Ok! Jeg hadde jo relativt lav hcg når vi ventet M, og hadde ikke helt troa. Krysser alt for deg!

14 dpo: 121
16 dpo: 257

14dpo: 366

Hva har den vært på, og hvilken dag?

Håper alt står bra til med deg, WCE[emoji173]️ ser dagboka di er borte og, men ville bare si jeg tenker på deg. Mye brutalt du skal gjennom, ufattelig urettferdig[emoji173]️

Hcgverdier:

13 dpo: 67 mistet i uke 9+
14 dpo: 388 fikk en gutt
14 dpo: 110 mistet i uke 12-13
14 dpo: 411 fikk ei jente.

Hcg er jo så forskjellig hos ulike kvinner, både stigning og fra graviditet til graviditet.
Mine tall gjør at jeg er fristet til å si at høy hcg på 14 dpo er en sunn graviditet, mens " lav" ( som forøvrig er normalt for en annen med en sunn graviditet) er abort for meg.
Og ja, så høy hcg betyr at jeg bærer på en,mens en annen ville hatt minst tvillinger :joyful:.

Back
Topp