Dere som har målt hcg, hva var den på?

Snorkfrøkena

Betatt av forumet
Har fått svar på min hcg måling tatt på onsdag, den var på 58 Jeg skal være 4 uker på vei i morgen.

Er det andre som har hatt så lave prøver, og opplevd at det har gått bra til tross? Jeg er så bekymret :(

Det er jo ikke så lavt da. Hcg kan variere veldig, det viktigste er at du har jevn stigning. :)

Har fått svar på min hcg måling tatt på onsdag, den var på 58 Jeg skal være 4 uker på vei i morgen.

Er det andre som har hatt så lave prøver, og opplevd at det har gått bra til tross? Jeg er så bekymret :(

Jeg målte 4+1 og den var på 201. Fikk beskjed av fastlege at det var over gjennomsnittet. Ser på tabeller at variasjonen er stor. Som det blir skrevet ovenfor så er det stigningen som er av betydning:) Tror ikke du skal være bekymret:)

Takk for svar. Det var legen min som sier at det er lavt og kan ende i spontanabort. Skal ta nye prøver på mandag.

Jeg målte 4+1 og den var på 201. Fikk beskjed av fastlege at det var over gjennomsnittet. Ser på tabeller at variasjonen er stor. Som det blir skrevet ovenfor så er det stigningen som er av betydning:)

Oi, det er jo veldig mye mer enn det jeg har :-( okei, skal ta nye prøver på mandag så får vel svar på stigningen da..

Takk for svar. Det var legen min som sier at det er lavt og kan ende i spontanabort. Skal ta nye prøver på mandag.

Ser at du ligger innenfor normalen på de to hcgtabellene jeg fant på nettet, men legene opererer kanskje med ulike tall. Krysser hvertfall fingre for at prøvene på mandag viser god stigning:)

Back
Topp