Dere som har lys tøy sofa

gullgutt09

Forelsket i forumet
Har dere små barn og evt dyr? Har såååå lyst på en sånn sofa.. Men med en 2 åring og en schæfer i hus, ser jeg ikke for meg at den blir lenge fin :(

Bare no drit rett og slett....Vi leiter etter nytt trekk på en Ikea sofa, men ikea kan ikke huske å ha solgt denne typen, grrrrrr

dummeste kjøpet jeg noensinne har gjort. Forble ikke pen lenge for å si det pent,

For oss har det gått helt fint, men vi har valgt microfiber, dvs at man kan fjerne de fleste flekker med en våt klut... :-)

Vi har lys beige, ullstoff på vår sofa, og det funker helt fint med en 5 åring i huset.
Hele tiden har vi hatt 2 fleecepledd i samme farge, på sofaen, og guttungen får ikke lov å spise/drikke noe når han er i sofaen. Så på den måten har vi beholdt sofaen pen.
Når vi får gjester, tar vi av pleddene (og støvsuger godt selvsagt), eller legger på fin-pleddene.
Veldig kjekt.

Min ser ut som om den har vært i krigen. Den er full i flekker og får de IKKE vekk uansett hva jeg gjør.
Har hatt den siden jenten min ble født. Hun er nå 2 år. Skal kaste den rett på bosset når hun blir litt eldre og forhåpentligvis griser litt mindre. Jeg vil sikkert ha en lys sofa igjen etterhvert, men ikke med små barn.

Vi har en beige sofa, og trekket er nå til vask. Kunne aldri ha hatt en lys sofa uten avtagbart trekk.
Det spises i sofaen - kosefrokoster til barnetv/film i helgene, pizzamåltid mm, men vi prøver å være forsiktige.

Hadde jeg fått valgt, hadde jeg hatt en helt anne sofa i en helt annen farge, men det er en annen sak (sambo hadde med seg denne sofaen da vi flyttet sammen).

Jeg har en beige IKEA sofa, med avtakbart og vaskbart trekk, en stor golden og ei lita på 2år!
For meg er lys veldig greit når jeg først skulle ha stoffsofa, for da viser ikke hundehårene så godt ;)

men er jo klart, de vises jo mer når den er skitten! men jeg ser etter et teppe i samme fargen, som skal ligge over sittedelen - slik at det heller bare er å vaske teppet oftere, ikke hele sofaterekke :)  Jeg liker denne lyse sofaen min jeg!

Det går fint for oss. Er ikke lov til og spise og drikke i den (barna og mannen:-)

Har en lys beige sofa i grov tekstil, en katt og guttungen.. Jeg anbefaler ikke grov tekstil dersom du har katt. Den er helt forferdelig på yttersiden av begge armlenene, og tråer stikker ut her og der, men den er flekkfri da ihvertfal.. :)

Back
Topp