Dere som har litt store barn! :)

Live2Learn

Elsker forumet
Har dere sagt det til de, at dere er gravid? 

Jeg har såå lyst å si det til jenten min på 3.5 år.. Hun har såå lyst på en ny baby i familien.. hihi.. Men jeg vil vente til jeg har vært på ultralyd og sett at alt er bra! =) hehe =) 

vi har fortalt at hun skal bli storesøster rett før jul og vist henne hvor stor babyen er nå

hun er så søt sier at når hun slutter med smokk så skal babyen få deog alle klær og vogna og sånt alt skal babyen få
hun har tilå med bestemt at det blir en jente som skal hete viktoria
søt er hun
(og navnet er jo ikke så ille vi liker det veldig godt alle sammen)

åå, heeerlig!!! emoticon hihi

Sånn reaksjon håper jeg på også! :) Hun ønsker seg en jentebaby så hadde jo vært veeldig artig å gitt hun en lillesøster! :) Hun har en lillebror nå! =) hehe

Navnene hun kommer med er uaktuell å bruke.. "Vi skal få en jentebaby som heter likuurii" .. Hahahahaha

ja det var jo et flott navn hihihihihihihihihihihihihihihihi

vi har ikke fortalt det til våre to prinsesser enda, vi hadde ikke sagt noe når vi mistet i desember heller og det er vi veldig glade for.
Vi tenkte vi skulle vente til etter uke 12.
tiden blir så lang og når dem får vite det så tidlig :)
Når vi ventet nr 2 fikk store søster vite det når vi var ca 12 uker :)

Har fortalt det til guttungen på snart 3 år, men han var ikke enig i det hele tatt. Han ville ikke være storebror han, men det endrer seg nok etterhvert :-)

Vi har ikke fortalt noen til jentene enda. Vi vil vente litt både med tanke på at vi vil være sikker på at det kommer til å gå bra og at det blit fryktelig lenge å vente for dem:)

Back
Topp