Dere som har litt erfaring ang tenner

Ju9ta

Forumet er livet
De spiste mindre da ja???
Ayla har siste dagene, sutra mye, spist lite av middag og grøt (varm mat), og de berømte skittbleiene seff..[8D]

Går ut ifra at dette er normalt??
Idag har d vært en tålmodighets-prøve å få i henne middag og grøt..[:-] Vanligvis så sluker hu maten sin...

Kan dere si sånn ca hvorlenge d kan "stå på" dette her??

Jeg aner ikke,[&:] for Alexandra har ikke fått noen hun stakkar...

Hadde store problemer med å få Odin til å spise varm mat i ca 1 uke før første tann kom! Så det er nok sikkert en tann på vei[;)]

her hadde vi nettopp en slik periode men jeg vet ikke om det var pga tenner eller om det kan ha vert pga hun var snufsen og hostete.. uannsett så ville hun ikke ha middag eller grøt, kun melk..

Kan ikke huske at hun var noe mer vanskelig å få i mat enn vanlig.. men bæsje-bleiene kom vel ca 2 uker før tennene kom.. Varte en stund etterpå også.. Varte kanskje 3 uker tilsammen?

da dei første tennene til Thea kom merka vi ingenting på ho..alt va som før, ikkje nåke grining heller!(einaste va al ho sleve nåke fryktelig)
Dei siste tennene (ho har 8) var ho pittelitt grinete på natta, men ellers merka vi ingenting..

Matvraket mitt har spist som vanlig når tennene har kommet.. Men det har jammen kommet ut igjen også!! Særlig på de siste 3 tennene, som kom på 5 dager.. i de dagene (og noen dager i forveien) bæsja ho 5-10 gang på en dag.. og stakkars, stakkars rompe-stumpen!!! Så bæsjer ho mye, så abefaler jeg å lukte litt etter på natta og, for Leah lå med bleien full for lenge, rompa så ikke ut!!! Og vi følte oss som verdens verste foreldre!!![:(] Var så vanskelig å få den fin igjen og ettersom ho bæsja i ett spenna kjør.. Men nå er den blitt veldig fin, da.. hehe.. Litt dritprat, her, ja..

ORIGINAL: Tullas mamma

Kan ikke huske at hun var noe mer vanskelig å få i mat enn vanlig.. men bæsje-bleiene kom vel ca 2 uker før tennene kom.. Varte en stund etterpå også.. Varte kanskje 3 uker tilsammen?

Samme her. Tror jeg skiftet opptil 6 bleier om dagen jeg...[8|]

Ja, merker veldig godt at matlysten minker veldig før tennene kommer. Sutring, lite spising, vrang å sove, bæsjbleier osv. Og selvfølgelig biting, sikling osv.. Høres ut som det er tenner på gang hos dere ja! [:)]
Her trur jeg nr 7 er på vei.. for her har det vært MYE sutring

jeg merker ingen ting på bleiene,men mat ja,og her går det i 2-3 dager med lite mat så har tanna kommet[:)]

Jada, helt normalt. Gutten min var også sånn. Da det sto på som verst ville han bare ha pupp. [:)]

Når er det vanligvis de får de da? Hun er tross alt ni mnd mener jeg... kan alt vettu, tok to skritt selv her om dagen! Men ingen tenner[:(] jeg vet dette varierer men når er det de fleste får tannebisser?[8|]

Hanna har vært sånn en hele uke. Har nettopp fått si 5 tann nå, så her går d unna[:)]

Da Julie fikk fortennene sine oppe, så var hun veldig grinete og ikke ville såve for natta. Fikk litt feber også. Spiste en del mindre gjorde hun og.  Lykke til med tenner ja[:)]

Back
Topp