Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg brukte ca en dag per bok, har lest både på norsk og på engelsk [:)] Like greit å kjøpe alle i en gang, blir litt hekta.. Jeg blei vertfall det! [8D]
Jeg brukte vel ca 1,5 uke på alle bøkene på engelsk. da gjorde jeg ting innimellom også, men brukte tida hjemme til å lese i stede for å sitte å se på tv, nett etc. Jeg synes bøkene er mye bedre enn filmene.
Jeg har nettopp lest den første. Brukte to dager på den. Den var på norsk da, men jeg tror ikke det hadde tatt nevneverdig lengre tid for meg på engelsk. (leste de to siste Potter-bøkene også på to dager på engelsk)
Boka var knall i forhold til filmen, men likevel syns jeg de hadde fått med ganske mye av den første boka. Det er jo uansett noe helt annet å lese en bok etter at man har sett filmen, enn å se filmen lagd av ei bok man elsker. [8D]
Kjøpte de tre første fordi de var i pocket utgave og ikke den siste, men må få tak i den før før jeg begynner tror jeg.
Jeg er ikke spsielt god i engelsk selv om jeg prater det hver dag og derfor tror jeg at jeg vil bruke lengre tid men de er kanskje ganske så lettleste likevel og ikke så mange invikla ord og uttrykk. Det er jo lettere¨å snakke enn lese engelsk syns nå jeg i hvertfall!