Dere som har lest Twilight

Maliya!

Elsker forumet
Jeg har kjøpt de tre første i serien, har hørt mye bra om de bøkene men lurer på om de var dumt å kjøpe tre på en gang?!

Hvor lang tid brukte dere på en bok? Mine er på engesk.

Og kan man lese dem separa`?

Hvordan var boka i forhold til filmen?

Noen som har Lest The Host?

jeg leste de tre første på norsk og den siste på eng. liker både bøkene og filmene=)
brukte et pardager per bok. (bok nr 3 leste jeg ut på en dag....)

Jeg brukte ca en dag per bok, har lest både på norsk og på engelsk [:)] Like greit å kjøpe alle i en gang, blir litt hekta.. Jeg blei vertfall det! [8D]

Du kommer til å ha lyst til å lese bok nr to MED EN GANG du er ferdig med nr en.. Så like greit å kjøpe alle..

Jeg har ikke lest The Host, men den ligger her og venter på meg, hehe.. Noen som har lest den?

Brukte ca 1 døgn per bok... hehe...
Kjøp nr 4 også før du begynner du [;)]

Men en bok er jo på nesten 500 sider jo!

Tenkte et par uker jeg....!

Hvordan rekker dere å lese de sååå fort da?

HEKTA!!!!hehe
bare leser og leser...(ikke tid til tv data og andre ting...hehe)

Jeg brukte vel ca 1,5 uke på alle bøkene på engelsk. da gjorde jeg ting innimellom også, men brukte tida hjemme til å lese i stede for å sitte å se på tv, nett etc. Jeg synes bøkene er mye bedre enn filmene. 

ORIGINAL: fairy

Du kommer til å ha lyst til å lese bok nr to MED EN GANG du er ferdig med nr en.. Så like greit å kjøpe alle..

Jeg har ikke lest The Host, men den ligger her og venter på meg, hehe.. Noen som har lest den?

Jeg har lest The Host.. [;)]

Jeg har nettopp lest den første. Brukte to dager på den. Den var på norsk da, men jeg tror ikke det hadde tatt nevneverdig lengre tid for meg på engelsk. (leste de to siste Potter-bøkene også på to dager på engelsk)

Boka var knall i forhold til filmen, men likevel syns jeg de hadde fått med ganske mye av den første boka. Det er jo uansett noe helt annet å lese en bok etter at man har sett filmen, enn å se filmen lagd av ei bok man elsker. [8D]

Kjøpte de tre første fordi de var i pocket utgave og ikke den siste, men må få tak i den før før jeg begynner tror jeg.

Jeg er ikke spsielt god i engelsk selv om jeg prater det hver dag og derfor tror jeg at jeg vil bruke lengre tid men de er kanskje ganske så lettleste likevel og ikke så mange invikla ord og uttrykk. Det er jo lettere¨å snakke enn lese engelsk syns nå jeg i hvertfall!

Back
Topp