Dere som har lekegrind til barna.

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Har dere vippestol også?

hadde begge deler, men han likte ikke vippestolen.. brukte vippestol når han satt på badet når jeg dusjet, lekegrind til soving på dagen og generell babyoppbevaring.. etterhvert som han ble større ble den favorittlekestedet :)

Ok, har vel ikke bruk for vippestol i starten, men syntes den kan være grei å ha når de begynner med fast føde ;)

tobarnsmor 2012 skrev:
Ok, har vel ikke bruk for vippestol i starten, men syntes den kan være grei å ha når de begynner med fast føde ;)

det kommer jo an på åssen spisestol du har.. vår kan legges nesten like langt bak som en vippestol :)
mange nyfødte ligger også godt i vippestolen, så kan man gynge med foten og så sovner de :D

Ja, bruker vippestolen når hun får grøt, og når vi spiser middag :) Litt gulvkaldt på kjøkkenet. 

tobarnsmor 2012 skrev:

Vi hadde vippestol også, men brukte den så lite at jeg ikke er sikker på om jeg gidder hente den fra loftet den dagen tredjemann kommer. Vippestolen var pakket bort lenge før de begynte med fast føde. Jeg vet at mange bruker vippestol ved mating, men jeg synes uansett det er en uting å la barn ligge bakover når de spiser. Mye mindre risiko for å svelge vrangt dersom de sitter ordentlig oppreist som alle andre.

Jeg hadde begge deler. Veldig greit å ha vippestolen  i tillegg. Den er jo grei å ha med seg på besøk og sånn. Gi grøt i osv..

Begge deler her også :) Storesøster elsket å sitte i vippestolen når hun ble litt eldre for då kunne hun gi fart med føttene og vippe i full fart :) :)

Back
Topp